کد خبر: ۱۱۱۹۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
لیگ برتر - میرشاد ماجدی می‌گوید کسی را ندیده که چشمش کبود شده باشد.

به گزارش 598،ماجدی، سرپرست استقلال بعد از جنجالی که در دیدار این تیم با پیکان رخ داد، با خبرورزشی حرف می‌زند و به سؤالات جواب می‌دهد.
* قضیه ضرب و شتم یک هوادار در کمپ استقلال چقدر صحت دارد؟
من خودم هم آخر موضوع رسیدم. بازی را سه بر صفر جلو بودیم و من هم در گوشه‌ای از کمپ با رحمتی در حال صحبت بودم.
* یعنی بعد از جریانات و ضرب و شتم آن هوادار رسیدید؟ واقعاً این موضوع صحت دارد که قلعه‌نویی به یک تماشاگر که به بازی پسرش معترض شده، ناسزا گفته و بعد هم چند نفر از لیدرها از خجالت آن نفر درآمده‌اند؟
امیر قلعه‌نویی چهار، پنج نفر از جوان‌های تیم را 10، 15 دقیقه آخر بازی از جایشان بلند می‌کند تا گرم کنند و به بازی بروند. در همین حین یکی از هواداران به قلعه‌نویی بابت بازی کردن این نفرات اعتراض می‌کند، موضوعی که به هوادار ارتباطی پیدا نمی‌کند و جایگاه یک هوادار تعریف شده است.
* اما گفته می‌شود آن هوادار به بازی پسر قلعه‌نویی معترض بوده اما بعد از اعتراض مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد؟
من این مسائل را که شما می‌گویید نمی‌دانم چه بوده و حقیقتاً این مسائل را که شما می‌گویید، نبودم و نشنیدم! من که رفتم داخل، دیدم یک هوادار آشفته در اتاق نشسته و دکتر ستوده و یکی دیگر از نزدیکان تیم در حال صحبت با آن هوادار هستند که یک هوادار باید چگونه برخورد کند و...
* فارغ از این صحبت‌ها قبول دارید لیدرها حق ندارند حتی اگر یک هوادار قضاوت بدی هم بکند، با او برخورد کنند؟
زدن نباید وجود داشته باشد اما آنهایی که با آن هوادار برخورد کردند، افرادی بودند که برای حراست کمپ بودند و در واقع کارمندان باشگاه هستند نه لیدر!
* اما گفته می‌شود زیر چشم آن هوادار در اثر ضرب و شتم کبود شده و ...
من کسی را ندیدم که چشمش کبود شده باشد. همان‌طور که گفتم من که به اتاق رفتم، فردی را دیدم که نشسته و دکتر ستوده و ستار همدانی مشغول صحبت با او هستند که شما هواداری و باید چیزهایی را مراعات کنی و ...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها