کد خبر: ۱۱۱۹۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
می‌خواستم به بازیکنان روحیه بدهم که دیگر برای من ناراحت نباشند و به فکر موفقیت فولاد باشند. می‌خواستم بگویم من خوب خوبم و شما تمرکز کنید روی بازی.»

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- خبر پرداخت پاداش از سوی مهدی امیرآبادی به بازیکنان فولاد بعد از شکست استقلال سر و صدای زیادی به پا کرده. امیرآبادی هم از این موضوع ناراحت است و با صراحت می‌گوید که منظوری از این کار نداشته است.

مهدی امیرآبادی در صحبتی کوتاه این‌گونه از خود دفاع کرد: «من قبل از بازی با استقلال مصدوم شدم و نتوانستم روبروی تیم سابقم در ورزشگاه آزادی بازی کنم. به همین دلیل بچه‌ها خیلی از مصدومیت من ناراحت بودند. وقتی ناراحتی آن‌ها را دیدم به خودم افتخار کردم که در تیمی مثل فولاد بازی می‌کنم. به بچه‌ها گفتم ناراحت نباشید و بازی را ببرید تا از ناراحتی دربیایید. به خاطر این‌که آن‌ها خیلی ناراحت بودند و می‌خواستم از ناراحتی درشان بیاورم برای آن‌ها پاداش گذاشتم. می‌خواستم به آن‌ها روحیه بدهم که دیگر برای من ناراحت نباشند و به فکر موفقیت فولاد باشند. می‌خواستم بگویم من خوب خوبم و شما تمرکز کنید روی بازی.»


امیرآبادی در ادامه می‌گوید: «من ۸ سال در استقلال بازی کردم و عاشق هواداران این تیم هستم. حالا اتفاقاتی افتاد که باعث شد من از تیم محبوبم جدا شوم اما آیا تا به حال دیده‌اید علیه استقلال حرفی بزنم؟ من استقلال را دوست دارم و هیچ وقت برای شکست این تیم لحظه‌شماری نمی‌کنم. شما هم مطمئن باشید فقط به خاطر این‌که بازیکنان فولاد را از ناراحتی در بیاورم چنین کاری انجام دادم وگرنه من استقلال و هواداران این تیم را بیش از چیزی که فکر می‌کنید دوست دارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها