کد خبر: ۱۱۱۹۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
به نظر شما کدام یک از این دروازه‌بان‌ها شایستگی حضور در ترکیب تیم ملی را دارند؟ نظرتان را برای ما بنویسید.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- بعد از کناره‌گیری سیدمهدی رحمتی از حضور در تیم ملی و البته رد دعوت دانیال داوری برای بازی با لبنان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا حال این سوال پیش آمده که در بازی روز چهارشنبه مقابل لبنان کدام دروازه‌بان حاضر در تمرینات تیم ملی شماره یک را بر تن خواهد کرد و درون دروازه می‌ایستد؟

در حال حاضر رحمان احمدی، شهاب گردان و علیرضا حقیقی سه دروازه‌بان حاضر در اردو هستند و با وجود اینکه بعضا در پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی رسانه‌ها شانس یکی دو دروازه‌بان برای بازی در ترکیب تیم چهارشنبه بیشتر اعلام می‌شود اما هنوز معلوم نیست نظر نهایی کی‌روش کدام گزینه خواهد بود.


شاید رحمان احمدی را بتوان باتجربه‌ترین دروزاه‌بان از این جمع نامید که البته هم نمایش‌های خوب زیادی در ترکیب سایپای این فصل داشته و هم گل‌های بدی خورده است. رحمان علاوه بر اين‌كه بازی با پای خوبی دارد مثل یک لیبروي تمام‌عیار پشت خط دفاع تیمش را جمع می‌کند و از این حیث یک دروازه‌بان برجسته به حساب می‌آید.

شهاب گردان هم بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم‌فصل کابوس‌وار در پرسپولیس حالا در سپاهان احیا شده و به روزهای اوجش نزدیک شده است. گردان بعد از دریافت یکی دو گل بد در سپاهان سه بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و البته واکنش‌های جالبی هم داشته تا دوباره به تیم ملی دعوت شود. البته گردان کمی هم خوش‌شانس بوده که به خاطر اخراج سوشا مکانی از نفت تهران و بازی نکردن حامد لک در ترکیب صبای قم با سه بازی خوب دوباره به تیم ملی برگشته وگرنه احیانا باید راه طولانی‌تری را برای بازپس گرفتن پیراهن تیم ملی می‌پیمود.

نفر سوم هم علیرضا حقیقی است که به خاطر بازی نکردن در ترکیب روبین‌کازان دعوت شدنش مورد انتقاد قرار گرفته است اما حقیقی هم تقریبا در تمام اردوهای دو سه سال اخیر تیم ملی حضور داشته و انگیزه بالایی برای خودنمایی دارد. شاید هم در این شرایط او خود را جانشین اصلی مهدی رحمتی می‌داند اما باید دید نظر کارلوس کی‌روش کیست و او کدام دروازه‌بانش را در ترکیب اصلی به میدان می‌فرستد.

از طرفی نکته جالب اینجاست که چون بازی چهارشنبه در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا انجام می‌شود و این اولین بازی این رقابت‌هاست می‌توان انتظار داشت شماره پیراهن‌های بازیکنان با آنچه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی می‌پوشند متفاوت باشد و احتمالا دروازه‌بان منتخب کی‌روش برای حضور در ترکیب فیکس تیم ملی پیراهن شماره یک را خواهد پوشید مگر اینکه لیست بازیکنان و شماره‌های آن‌ها مدت‌ها قبل به ‌ای اف سی ارسال شده باشد و فدراسیون‌نشین‌ها مهدی رحمتی را به عنوان شماره یک معرفی کرده باشند.

به نظر شما کدام یک از این دروازه‌بان‌ها شایستگی حضور در ترکیب تیم ملی را دارند؟ نظرتان را برای ما بنویسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها