کد خبر: ۱۱۱۹۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
کارشناس فوتبال گفت: بازی تیم ملی مقابل لبنان شرایط خاص خود را دارد حمایت و همدلی ها سابق از تیم ملی کمتر شده است.

به گزارش 598،رسول کربکندی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال کنار گذاشتن رحمتی از سوی کی روش تاثیر منفی بر روی تیم ملی و تماشاگران استقلالی خواهد گذاشت.

کربکندی در ادامه اظهار داشت: به طور طبیعی تیم لبنان از لحاظ فنی نسبت به تیم ملی ضعیف تر است ، این تیم  تکنیکشان ارائه بازی بسته است. زمان مفید بازی را می گیرند تا کمتر مقابل تیم ملی گل بخورند. لبنانی ها از طريق شروع مجدد ها و ضد حملات سعی می کنند که به تیم ملی گل بزنند.

وی عنوان کرد: اگر تیم ملی شیوه بازی کردن مقابل لبنان را بداند و بازی منطقی ارائه دهد به طور حتم می تواند برنده این بازی باشد.

وی تصریح کرد: اگر تیم ملی گل اول را دریافت کند لبنانی ها 10 نفره دفاع خواهند کرد و این کار تیم ملی را در گلزنی سخت می کند لبنان باید مطابق میل ما بازی کند تا این تیم را بتوانیم ببریم.

کربکندی بیان داشت: لبنانی ها با برد در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل تیم ملی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند، تیم ملی با شرایط نامناسبی که دارد دیگر به راحتی مقابل تیمهایی همچون لبنان برنده نمی شود آسیایی ها با سرعت در فوتبال پیشرفت می کنند اما ما درجا می زنیم.

وی درباره برگ برنده تیم ملی مقابل لبنان گفت: ملی پوشان باید با کارهای ترکیبی ارائه بازی سرعتی دفاع فشرده حریف را باز کنند تا به موفقیت دست یابند.

کارشناس فوتبال در خصوص انتقادهای صورت گرفته از لیست تیم ملی گفت: کی روش براساس اختیارات اسامی نفرات تیم ملی را اعلام کرده است، به نظرم تنها ابهام این لیست پذیرفته شدن استعفای رحمتی از سوی کی روش است.

کربکندی تصریح کرد: بازیکنان تیمهای لیگ برتر تفاوت زیادی باهم ندارند به خاطر همین دعوت نکردن یک بازیکن ضرري به تیم ملی وارد نمی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها