کد خبر: ۱۱۱۷۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي راه آهن گفت: «دوست دارم در اروپا مربيگري كنم اما اين بزرگترين آرزويم نيست.همين كه سالم و سلامت باشيم لطف بزرگي است كه خدا به ما كرده.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علي دايي شنبه وارد 43 سالگي شد. همين موضوع باعث شد كه اغلب خبرنگاران و عكاسان ورزشي، دنبال او باشند تا با كيك و شمع از مطرح ترين چهره فوتبال ايران عكس بگيرند و با او درباره اين اتفاق صحبت كنند. البته شناسنامه علي دايي، تاريخ تولد او را 1/1/1348 نشان مي‌دهد اما او متولد 14 بهمن 1348 است و سن واقعي‌اش حدود 11 ماه كمتر از سن رسمي‌اش است. برادرش محمد دايي كه دو سال از او بزرگ‌تر است مي‌گويد: «پدر ما براي اينكه زودتر به مدرسه برويم شناسنامه ما را بزرگ‌تر گرفته به همين دليل شناسنامه علي از سن واقعي او بزرگ‌تر است.»


روز شنبه بازيكنان و ساير اعضاي تيم فوتبال راه آهن هم منتظر بودند تا او به تمرين بيايد و تولدش را تبريك بگويند اما يك گرفتاري شخصي باعث شد تا سرمربي راه آهن نتواند در روز تولدش به تمرين بيايد. به همين دليل همه چيز به ديروز موكول شد تا يك جشن مفصل در تمرين راه‌آهن برگزار شود. پيش از جشن اما علي دايي گفتگوي كوتاهي درباره سالروز تولدش كرد كه در زير مي‌خوانيد.


* آقاي دايي تولدتان مبارك. چه احساس داريد از اينكه يك سال بزرگ تر شده‌ايد؟


- احساس خاصي ندارم. وقتي يك سال بزرگتر مي‌شوي يعني اينكه داري باتجربه‌تر مي‌شوي.


* حالا واقعا احساس پيري مي‌كنيد؟


- نه بابا، اصلا و ابدا. هنوز جوانم. حالا كو تا پيري.


* اغلب مردم وقتي تولدشان مي‌شود احساس مي‌كنند يك سال پير شده‌اند. شما اصلا چنين حسي نداريد؟


- من به اين چيزها فكر نمي‌كنم. شايد اگر بازيكن بودم اين حس را داشتم اما الان كه مربي هستم چنين حسي ندارم.


* شما وارد 43 سالگي شديد. مي‌خواهيم بدانيم آرزوي علي دايي در اين سن و سال چيست؟


- آرزويم اين است كه خدا به همه سلامتي بدهد، به من و خانواده‌ام هم بدهد و اينكه هيچ وقت محتاج ديگران نشوم.


* آرزوي فوتبالي چطور؟


- به هر حال هر آدمي آرزوهاي زيادي دارد اما من زياد به چيزي فكر نمي‌كنم چون فكر مي‌كنم خدا لطف زيادي به من داشته و چيزهاي زيادي به من داده. البته منظورم اين نيست كه نبايد جلوتر بروم چون هنوز كارهاي بزرگ زيادي مانده كه بايد انجام بدهم ولي زياد ذهن خودم را درگير نمي‌كنم.


* شايد بزرگ‌ترين آرزوي علي دايي اين باشد كه در اروپا مربيگري كند. اين طور نيست.


- دوست دارم در اروپا مربيگري كنم اما اين بزرگترين آرزويم نيست. بگذريم. همين كه سالم و سلامت باشيم لطف بزرگي است كه خدا به ما كرده.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها