کد خبر: ۱۱۱۶۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
كاپيتان پرسوليس در جلسه خصوصی با گل محمدي گفت: «از تو ناراحت نیستم؛ ناراحتي من دلايل حرفه اي دارد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ ماجرای ناراحتی مهدی مهدوی‌کیا از شرایطش در پرسپولیس و شدت گرفتن مشکلاتش با یحیی گل‌محمدی‏، اولین بار بعد از بازی با فولاد خوزستان منتشر شد. بعد از آن بازی گفته می‌شد که کاپیتان پرسپولیس در گفتگوهای خصوصی‌اش با چند بازیکن پرسپولیس بابت بازی نکردنش در این مسابقه از یحیی انتقاد کرده.


مهدوی‌کیا که در نیم‌فصل اول و در ترکیب تیم مانوئل ژوزه مهم‌ترین بازیکن پرسپولیس بود‏، از زمان آمدن گل‌محمدی خیلی کم بازی می‌کند و همین موضوع باعث ناراحتی‌اش شده. ناراحتی که در اردوی کرج هم ادامه پیدا کرده و به گفته برخی از نزدیکان باشگاه‏، او حتی ناهار و شام را هم در اتاق خودش و جدا از تیم می خورد! موضوعی که دیروز چند روزنامه و خبرگزاری هم اشاره ای کوتاه به آن داشتند.


با توجه به عکس هایی که از اردوی تیم پرسپولیس در کردان کرج روی سایت باشگاه قرار گرفته بود چهره مهدوی کیا با اخم خاصی همراه بود که همه آن را به ناراحتی کاپیتان اول پرسپولیس از شرایط نیمکت نشینی اش مربوط می دانستند.


مهدوي كيا اما ديروز در مصاحبه اي با سايت پرسپوليس تاكيد كرد: «این روزها شایعاتی مطرح می‌شود که درست نیست و من دوست دارم چند ماه پایانی فوتبالم را با کسب یک قهرمانی دیگر با پرسپولیس، با آرامش و خاطرات خوبی از فوتبال خداحافظی کنم.»


در همين ارتباط روز گذشته جلسه ای خصوصی بین سرمربی جوان پرسپولیس و کاپیتان اول این تیم برگزار شود. در این جلسه یحیی از همبازی سابق اش دلایل ناراحتی اش را پرسید و در ادامه به مهدوی کیا گفت: «من برای تو و علی (کریمی) احترام زیادی قائل هستم. روز اول که پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس به من داده شد ابتدا با شما دو نفر جلسه گذاشتم. برای من نظر شما به عنوان دو دوست خیلی مهم است. انتظارم این است که اگر مشکلی وجود دارد مانند گذشته و در جلسه خودمانی بگویید.»


مهدوی کیا پس از شنیدن حرف های سرمربی تیمش اعلام کرد ناراحتی او به هیچ عنوان به نیمکت نشینی اش مربوط نمی شود و این حواشی است که مطبوعات به آن دامن زده اند: «دلخوری من بابت چیز دیگری است و اینقدر حرفه ای هستم که بدانم با نیمکت نشینی ام چطور برخورد کنم.»


کاپیتان پرسپولیس در ادامه درباره دلیل ناراحتی اش گفت: «من از شرایط تمرینی و امکانات آن ناراحتم. وقتی قرار به برگزاری اردو است باید شرایط طوری باشد که بازیکنان از همه نظر احساس آرامش کنند. با این شرایط اردویی مشکلی از تیم حل نمی شود و بازیکنان نمی توانند به راحتی تمرین کنند. ما از تهران دور شدیم که تمرینات مناسبی را پشت سر بگذاریم و در درجه اول باید امکانات مناسب مهیا باشد. چیزی که در اینجا به هیچ عنوان دیده نمی شود.»


گل محمدی بعد از شنیدن حرف های کاپیتان تیمش اعلام کرد به زودی مشکلات تیم را به مدیرعامل انتقال می دهد و امیدوار است این مشکلات به زودی حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها