کد خبر: ۱۱۱۶۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي پرسپوليس به هافبك چپ پاي تيمش هشداري تهديد گونه داد: «از رفاقتم سوءاستفاده نکن.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ همه از رفاقت و دوستی خاص بین یحیی گل محمدی و امیرحسین فشنگچی باخبر هستند و گل محمدی اولین نفری بود که با تغییر پست فشنگچی در صبای قم باعث شد تا این بازیکن به عنوان پدیده در لیگ برتر به چشم بیاید.


بعد از حضور گل محمدی در پرسپولیس و در روزهایی که فشنگچی به عنوان یک نیمکت نشین صرف در تیم مانوئل شناخته می شد توانست زیر نظر مربی سابق خود به ترکیب اصلی راه پیدا کند. چپ پای پرسپولیس هم در دو بازی اول نشان داد که اعتماد گل محمدی به او بی دلیل نبوده است. اما در بازی های قبلی فشنگچی به هیچ عنوان نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و یکی از ضعیف ترین بازیکنان تیم لقب گرفته است.


گل محمدی در تمرینات تیم در کردان به چپ پای تیمش گفته سعی کند با تمرینات مناسب خود را به شرایط ایده آل نزدیک کند و کاری نکند دیگران او را بابت بازی ضعیف اش زیر سوال ببرند: «من به بازی تو اعتقاد دارم. خیلی ها در روز اول به من گفتند شرایط تو برای بازی فیکس در تیم مهیا نیست اما من توجهی نکردم و تو نشان دادی که می توانی حتی با حضور پولادی و پیروویچ یکی از بازیکنان خوب ما لقب بگیری. انتظار من از تو به عنوان کسی که من را دوستت می دانی این است که کاری نکنی دیگران من را به خاطر استفاده از تو زیر سوال ببرند و از رفاقتم سواستفاده نکن. تمرینات خود را با جدیت پیگیری کن و دوباره به سطحی که در چند بازی اول بودی برس.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها