کد خبر: ۱۱۱۶۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
امام جماعت مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) پیشوا اظهار داشت: در فتنه 88 شخصیتهایی به نظام خیانت کردند که آبروی خود را از نظام داشتند و افرادی در مقابل ولایت فقیه ایستادند که نماز شبشان ترک نمی شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر شامگاه یکشنبه همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر شهرستانهای استان تهران و جمعی از مسئولان شهرستان ورامین و مردم منطقه عمروآباد در مسجد امام رضا(ع) عمروآباد برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا ساورعلیا در این مراسم طی سخنانی ضمن بررسی تحرکات اعتراض آمیز 200 سال گذشته کشور بر ضد حکومتهای قاجار و پهلوی گفت: تحریم تنباکو توسط آیت الله میرزای شیرازی، قیام جنگل توسط میرزا کوچک خان، نهضت مشروطه و جریان ملی شدن صنعت نفت عمده ترین تحرکات آزادیخواهانه علیه رژیمهای زمان خود بودند.

امام(ره) از سال 42 در حوزه علمیه قم نهضت را آغاز کرد

وی با تشریح نهضت امام خمینی(ره) افزود: امام(ره) از سال 42 در حوزه علمیه قم نهضت را آغاز کرد و مردم را به خودفروختگی شاه و دیکته کردن سیاستهای کشور توسط آمریکاییها آگاه و اعلام خطر کردند، حکومت امام(ره) را دستگیر و تبعید کرد، اما مردم از حرکت بازنشستند و قیام 15 خرداد که مردم شهرستانهای ورامین و پیشوا نقشی اساسی در آن داشتند، شکل گرفت.

حجت الاسلام ساورعلیا بیان داشت: آنقدر امام(ره) و مردم بر مواضع بر حق خود ایستادگی کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، اما پس از پیروزی انقلاب نیز سختیها تمام نشد و باز هم عناصر روشنفکر و دین گریز سعی کردند انقلاب را منحرف کنند، ولی مردم و امام(ره) در مقابل همه آنها ایستادند و جمهوری اسلامی به تصویب رسید، احزاب چپ و لیبرال بسیار سعی کردند نظام مبتنی بر ولایت فقیه مصوب نشود، اما نتوانستند.

وی نقش روحانیت را در دفاع از دین و انقلاب انکار ناپذیر دانست و ادامه داد: روحانیت در تمام عرصه های نظام حضور فعال داشتند و در جنگ تحمیلی نیز شهدای فراوانی تقدیم انقلاب کردند که نسبت شهدا به جمعیت در روحانیت نسبت به دیگر اقشار جامعه بسیار بیشتر است و در یک قرارداد ننگین که به ضرر اسلام و مردم باشد امضای روحانیت دیده نمی شود.

مقام معظم رهبری به خوبی اوضاع را مدیریت کردند

امام جماعت مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) پیشوا با اشاره به دشمنیها با انقلاب اسلامی عنوان داشت: در همین فتنه اخیر شخصیتهایی به نظام خیانت کردند که آبروی خود را از نظام دارند، افرادی در مقابل ولایت فقیه ایستادند که نماز شبشان ترک نمی شود، اما مقام معظم رهبری به خوبی اوضاع را مدیریت کردند و از فتنه عبور کردیم.

وی مشکلات موجود در کشور را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: این مشکلات نیز حل خواهد شد و انقلاب در پرتو نور ولایت فقیه از مشکلات عبور می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها