کد خبر: ۱۱۱۶۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات تهران گفت: در زمان بروز فتنه 88 نیروهای مردمی بودند که فتنه را خاموش کردند و توانستند در کنار نیروهای امنیتی و نظامی نقش مهمی ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران در همایش ناظران شورای نگهبان شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک اظهار داشت: در زمان بروز فتنه 88 نیروهای مردمی بودند که فتنه را خاموش کردند و توانستند در کنار نیروهای امنیتی و نظامی نقش مهمی ایفا کنند.

محمدقاسم تهرانی ادامه داد: در این بین، هیئت نظارت و بازرسی البرز با توجه به مجموعه کاری و تعهدی که داشت توانست در این زمینه مثمر ثمر واقع شود.

رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران تصریح کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از انتخابات مهم پس از توطئه‌های سال 88 بود، نقش مؤثر هیئت‌های نظارت و بازرسی انتخابات موجب برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره از انتخابات نیز شد.

گفتنی است، همایش ناظران شورای نگهبان با حضور گسترده مسئولان شهرستان ورامین و ناظران شورای نگهبان قانون اساسی در حسینیه ثارالله شهرستان ورامین برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها