کد خبر: ۱۱۱۵۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مسئولان به جای مجادله با یکدیگر شرایط اقتصادی را بهبود بخشند و این قیمت‌های افسارگیسخته‌ای که هر روز بالا و بالاتر می‌رود را مهار کنند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز دشمنان ما و کفار از اینکه بخواهند بر ما حاکم شوند مایوس شدند بنابراین همانگونه که خداوند در قرآن می‌فرماید اگر بینمان اختلاف بیفتد و نتوانیم بر نفسمان غلبه کنیم شکست خورده‌ایم.

وی افزود: اختلاف بین خواص بویژه مسئولان و سران قوه قطعا برای مردم رنج‌آور است و مسئولان در این شرایط تورم و گرانی به فکر مردم باشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: به 22 بهمن ماه نزدیک هستیم فضا جامعه را متشنج نکنیم بلکه با خدمت به مردم فضا را پر امید و روشن سازیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: مسئولان به جای مجادله با یکدیگر شرایط اقتصادی را بهبود بخشند و این قیمت‌های افسارگیسخته‌ای که هر روز بالا و بلاتر می‌رود را مهار کنند.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار مردم این نیست که مسئولان با هم اختلاف داشته باشند؛ این اختلافات روحیه مردم را می‌شکند و جامعه را ناامید می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها