کد خبر: ۱۱۱۴۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
وزیر خارجه معزول و هوس باز دولت اوباما که هرازگاهی انتشار تصاویر رقاصی وی در کاباره های اروپا و آمریکا برای وی دردسر ساز ...
598 به نقل از صراط، در حالی که طی روزهای اخیر حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق، متقارن با یک انفجار در دانشگاه تلاویو و یک بمب گذاری در سفارت آمریکا شده است، موج نگرانی از واکنش های احتمالی سوریه و متحدانش در قبال این حمله بین مقامات اسرائیل و آمریکا نمایان شده است.
مقامات کاخ سفید با احتمال تکرار اینگونه انفجارها در سفارتخانه های آمریکا، خطاب به اتباع کشورشان گفتند: "تا اطلاع بعدی، به محل هیچیک از نمایندگی های این کشور در ترکیه نروند."



بعد از این حوادث و در حالی که بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران ، روسیه ، عراق، مصر و لبنان شرارت اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند ، سفیر دولت دمشق در بیروت از واکنش قریب الوقوع و غافلگیر کننده دولت سوریه به تجاوز اخیر اسرائیل خبر داد.
هیلاری کلینتون وزیر خارجه اخراجی دولت اوباما هم که جای خود را به جان کری داد در آخرین اظهار نظرش با ادبیاتی سراسر هراس مدعی شد؛ احتمال حمایت های لجستیکی و حتی فرستادن نیروی انسانی از سوی ایران برای حمایت از دولت اسد وجود دارد.
با توجه با موفقیت های پی در پی دولت سوریه در کنترل مناطق مختلف این کشور کلینتون تاکید کرد: "نگرانی ها در این رابطه نسبت به افزایش نیروی انسانی و  بالا رفتن کیفیت سلاح های ارسالی به سوریه" است، چرا که به گفته کلینتون نیروهای نظامی سوریه "شروع به استفاده از این ادوات کرده اند."
وزیر خارجه معزول و هوس باز دولت اوباما که هرازگاهی انتشار تصاویر رقاصی وی در کاباره های اروپا و آمریکا برای وی دردسر ساز می شود در ادامه برای تهدید ایران و حزب الله لبنان گفت: "حمایت و مداخله" ایران و حزب الله در سوریه می تواند دامنه درگیری‌ها را از مرزهای این کشور فراتر ببرد.



اما این مقام کاخ سفید در حالی اینگونه ادعاهای کذب را در خصوص ایران مطرح می کند که رهبر معظم انقلاب صراحتا در خصوص توهم عده ای مبنی بر دخالت ایران در برخی تحولات منطقه فرمودند: "ایران هرجا دخالت کند صریحاً اعلام می‌کند. برای مثال ما در ضدیت رژیم صهیونیستی دخالت کردیم که نتیجه آن هم پیروزی در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه شد".
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها