کد خبر: ۱۱۱۴۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
خاتمی درباره نامزدی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده به مزاح گفت: "من ۳۰-۴۰ سال پیش نامزد شدم و دیگر بس است." نمی خواهیم دعوای خانوادگی راه بیندازیم؛ ... تاریخ دقیق هیچی ... اما واقعا یادتان نیست سی سال پیش بوده یا چهل سال پیش؟!
598 به نقل از بولتن نیوز: در مراسم تشييع پيکر مرحوم حسن حبيبي خبرنگاران از خاتمی سئوالاتی پرسیدند که با هم می خوانیم:

خاتمی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط سیاسی رو به بهبود خواهد بود یا نه؟ با خنده گفت: "امروز که هوا خوب است."

و اینطور می شود که ما متوجه می شویم خاتمی کلا در طی این سال ها "سیاست" و "هوا" را با هم اشتباه گرفته بوده است! شاید زمانی که رئیس جمهور بوده فکر می کرده رئیس اداره هواشناسی است و شاید به دلیل همین علاقه اش به هوا و هواشناسی بوده که ریاست بنیاد "باران" را برعهده گرفته است!

===

خاتمی درباره نامزدی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده به مزاح گفت: "من ۳۰-۴۰ سال پیش نامزد شدم و دیگر بس است."

- نمی خواهیم دعوای خانوادگی راه بیندازیم؛ ... تاریخ دقیق هیچی ... اما واقعا یادتان نیست سی سال پیش بوده یا چهل سال پیش؟!

- خاتمی می داند این روزها مردم مشکلات اقتصادی بسیاری دارند و به همین دلیل افسردگی گرفته اند! در نتیجه این روزها خاتمی با برنامه پیش می رود! بیخیال رای های سفید شده است و می خواهد با اینگونه مزاح ها رای های خاکستری!! را به خود جلب کند!

===

خاتمی در پاسخ به سئوالی در خصوص برنامه اصلاح طلبان درباره انتخابات چیست، گفت: "الان وقت عزاست و وقت این حرفها نیست."

- تازه یادتون اومد عزا بوده! تا الان که هوا خوب بود و مزاح می کردید!

- شاید هم منظورشان از "الان وقت عزاست"، عزای دکتر حبیبی نبوده و منظورشان از این جمله "الان وقت عزاست" این بوده است که این روزها اصلاح طلب ها در عزا به سر می برند!

***

خاتمی سپس چند لحظه از جمع خبرنگاران جدا شد و با حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد گفت‌وگو کرد.

- ما فکر می کنیم دلیش این باشد: اگر روزنامه نگاران دستگیر شده آزاد شدند بگوید: "دیدید! گفتمان باز هم جواب داد!" و اگر آزاد نشدند بگوید: "آنها را از لج من گرفته اند!"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها