کد خبر: ۱۱۱۲۶۹
زمان انتشار: ۲۳:۳۲     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
598 به نقل از سرویس سیاسی بی باک، در فضای مجازی که سیر می کنی در اقیانوس عمیقی از مطالب راست و دروغ فرو می روی. آنقدر دیدنی ها و نادیدنی ها دارد که تا بخود می آیی گذر زمان از دستت در می رود.

مطلبی تحت عنوان "وضع غیرقابل دفاع کشور، نتیجه برخورد با موسوی و کروبی است" نظرت را به خود جلب می کند.

این مطلب گزارشی از نشست یکی از تشکل های دانشجویی دانشگاه تهران با یکی از مراجع نو ظهور است که  موسوی و کروبی وسیله ای شدند برای بروز و شهرت و حتی مرجعیت وی!

او ریشه ی مشکلات کشور را متوجه برخوردهای نظام نسبت به سران فتنه می داند. گویی آه سران فتنه دامن ملت را گرفته است و اصلا فتنه جدید مافیای قدرت و ثروت هیچ نقشی در ایجاد اختلالات ندارند.

وی در این دیدار می گوید:
"برادرمان جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی که خداوند سلامتش بدارد، نامه ای نوشت و از بروز رخدادهایی در بازداشتگاه ها گفت و حتی خود آقایان هم شهادت می دهند گفتن او از سر دلسوزی بوده است؛ از یک طرف آمدند و وقایع کهریزک را پذیرفتند و حتی دستور به برخورد با بانیان آن قضیه داده شد و از طرفی برخوردهایی را با آن شیخ مظلوم و یا آقای مهندس موسوی و همسرشان کردند که نتیجه اش وضعیت کنونی آنهاست که دعا می کنیم هرچه سریعتر رفع شود و این عزیزان به شرایط طبیعی و عادی بازگردند."

از دیگر صحبت های وی تاکید بر این نکته است که "من سر منشأ مشکلات فعلی را از آنجائی می دانم که برخی تصمیم گرفتند قانون اساسی را تضعیف و متزلزل کنند و این کار را کردند و مجلس هم به عنوان ناظر برخورد نکرد و متاسفانه نتیجه این چیزی شد که می بینیم که متاسفانه آنقدر شرایط غیر قابل دفاع شده که حتی خود آقایانی که تا دیروز هر منتقدی را می راندند هم امروز به زبان آمده و شرایط را نقد می کنند، اگرچه باید گفت ای کاش این نقد از ابتدا وجود داشت تا وضعیت به اینجا نمی رسید."




در آن جلسه یکی نبود که بگوید؛ حضرت استاد! شما به عنوان یکی از درس خوانده های علوم دین چرا پذیرای چنین ادعاهایی می شوید؟ آیا کذب بودن آن ادعا برایتان اثبات نشد؟ خود همان برادرتان اعتراف کرد که به اشتباه و با اطلاعات غلط آن نامه را نوشت و از ادعای خود کنار کشید. حال شما بر چه اساسی به آن نامه استناد و در جمع دانشجویان بیانش می کنید؟!

آیا شما که به حضرت امام متوسل می شوید نمی دانید که آن بزرگوار تا به اطلاعات موثقی نمی رسیدند آن را بر زبان نمی آوردند؟

به هر حال آنچه بر این مردم مسجل شده خیانت سران فتنه است که شما برادر خطابشان می کنید!

بر همگان پر واضح است که  قصد تضعیف و تزلزل قانونی اساسی را جناب مهندس و شیخ مظلومتان داشتند. آنها اعتراضات ظاهری خود را بهانه ای برای اردوکشی های خیابانی قرار دادند و تعدادی از جوانان ساده لوح را به ورطه مخالفت با نظام وا داشتند. در نهایت آنکه دامنش از قضایا بی خدشه ماند، فرزندان شیخ اعتدال و مطرودین فتنه است.

قریب به 4 سال است که از آن حرف و حدیث ها می گذرد اتفاقات خوشایند و ناخوشایند زیادی برای این ملت رخ داده است. شما که ادعای اجتهاد در علوم دینی دارید، آیا نمی دانید که نا امید کردن امت اسلام از حکومت اسلامی چه معنایی دارد؟

شما چرا در سخنانتان از شهادت فرزندان این مردم که جانشان را به قیمت خودخواهی آن آقای مهندس و برادرتان کروبی از دست دادند نمی گوئید؟ و در مقابل چرا سعی دارید تا در غم خانواده کشته های ساختگی شریک شوید؟!

بعد نیست بدانید که چند سال پیش همین برادرتان وقتی خبر ورودش به قم رسید مردم دور تا دور بیت مرحوم منتظری را محاصره کرده بودند و قصد خلع لباسش را داشتند. مردم آنقدر خشمگین بودند که از دست نیروهای نظامی و انتظامی هم کاری بر نیامد .



مردم تا نیمه های شب از مکان متفرق نشدند. می دانید چرا؟ چون همین "شیخ مظلومتان" را خائنی می دانستند که قداست لباسی که بر تن دارد را شکسته و لایق آن نیست تا با لباس منتسب به پیامبر در جامعه حضور یابد.

این مردمی که همه سنگشان را به سینه می زنند فهمیدند و به میدان آمدند تا نشان دهند سوء استفاده از نام مردم چه تاوانی دارد.


حال حضرات از کدام مردم دم می زنند؟ و دلشان به حال کدام مملکت می سوزد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها