کد خبر: ۱۱۱۲۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
این موضوع بقدری سبب عصبانیت و ناراحتی مردم شد که بسیاری در همان مکان نیز به آن واکنش نشان داده و هنگام سخنرانی استاندار و مدیر کل تربیت بدنی مرتبا انها را هوو میکردند!

همایش پیاده روی خانوادگی در زاهدان دیروز در حالی برگزار شد که از حواشی و بی تدبیری مسئولین این همایش تنها می توان از آن به عنوان یک افتضاح بزرگ نام برد.

به گزارش زاهدان پرس، حضور گسترده خانوادگی مردم زاهدان در همایش "صبح و نشاط" که مجری برنامه دیروز با ذوق زدگی از آن به عنوان یک حضور میلیونی یاد میکرد نه تنها نشاط دستجمعی را به شهر زاهدان هدیه نداد بلکه اکثریت مردم را با اعصاب بهم ریخته روانه خانه هایشان کرد!

برگ های شماره های قرعه کشی برای این همایش که پیش از این با تبلیغات فراوان از دو جایزه ویژه آن که دو عدد پراید بود یاد میشد کم یاب ترین محصول این همایش بود!

این در حالی بود که به اکثریت مردم شرکت کننده نه تنها برگه و شماره شرکت در قرعه کشی داده نشد بلکه مرتبا آدرس سرکاری دادن به مردم برای گرفتن شماره از طرف مجری برنامه سبب ایجاد نارضایتی گسترده هزاران شرکت کننده در این همایش شد.

به گفته شاهدان تنها در صندوق قرعه کشی فقط چند هزار شماره دیده میشد! و این مسئله سبب ایجاد ناراحتی بیشتر مردم نیز شد.

در همین حال که به علت بی تدبیری مسئوولین و ابراز نارضایتی مردم، قرعه کشی به هفته آینده موکول شد این همایش دارای حواشی دیگری نیز بود.

این همایش که به صورت مستقیم از طریق شبکه سه و شبکه هامون برای میلیون ها ایرانی پخش میشد در یکی از قسمتهایش تعدادی دختر و پسر نوجوان به بهانه نمایش رقص سنتی استان – چوب بازی – به صورت مختلط شروع به رقص کردند!

این موضوع بقدری سبب عصبانیت و ناراحتی مردم شد که بسیاری در همان مکان نیز به آن واکنش نشان داده و هنگام سخنرانی استاندار و مدیر کل تربیت بدنی مرتبا انها را هوو میکردند!

در همین حال حتی کار به جایی رسید که آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان نیز در خطبه های نماز جمعه واکنش نشان داد و گفت که بسیاری با وی تماس گرفته و از این کار ابراز ناراحتی کرده اند.

در هر صورت دیروز هزاران نفر از مردم زاهدان جمعه را در حالی سپری کردند که به لطف بی تدبیری و ضعف مدیریتی مسئولین سیستان و بلوچستان از رفتن به همایش پیاده روی پشیمان شده بودند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۲۱
۶
سلام من تعجب میکنم از شما واقعا عظمت حضور این مردم را ندیدید؟ اگر فقط و تنها فقط 10 درصد این جمعیت ورزشکار شوند آیا همه آرزوها شکل نمیگیرد چقدر بعضی ها سطحی نگر هستند آن بچه ها بین 6 تا 8 سال داشتند و به سن تکلیف نرسیده بودند در مورد برگه های قرعه کشی هم این مسئله با درایت مجری حل شد و او با تسلط کاملی که براجرای تلویزیونی دارد براحتی این مشکل را حل کرد امروز هم برگه ها باز هم تقسیم شد و تمهیدات لازم هم اندیشیده شد ما باید خوشحال باشیم و افتخار کنیم که زاهدان بعنوان مهمترین شهر پیاده روی ایران شناخته شد سازمان صداوسیما هم یکی از 3 مجری درجه یک ورزش اش را به اینکار اختصاص داده که این نشاندهنده میزان اهمیت این برنامه است آقای کاویانی به همراه آقایان فردوسی پور و جاودانی مهمترین مجریان ورزشی تلویزیون هستند و دیدید که در المپیک لندن هم این 3 مجری حاضر بودند خب ما دیگر چه میخواهیم مجری درجه یک مردم درجه یک و رکورددار و همایشی با شکوه اگر شما نیمه خالی لیوان را نبینید
پاسخ
هیئتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۳
معلومه که ... و گرنه کجا سن کم دلیل میشود یک حرکت زشت در ملا عام را توجیه کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر امام رضا در جلسه ای نفرمود به دختر 5 ساله ای که آورده بودن که ببرید روسری سر کنید!! مگر ایام محرم در مجالس نیستسد تا این حرفها را بشنوید ؟؟؟ چه گفتم ؟؟ شما اگه اهل مجلس بودید وضعیت ما بهتر بود .
خدا حفظ کنه حاج آقا اصغری رو که در بیت الرقیه همین امسال محرم گفت مسئولین ما که کار فرهنگی میکنند الفبای فرهنگی بودن را نمیدانند مگر ایشون از قول آقا جملاتی که ناظر به اقدام فرهنگی بود را تشریح نکرد؟؟
براتو.ن متاسفم که میخواهید کار فرهنگی کنید ولی متاسفانه نه بلدید نه میایید از اهلش یاد بگیرید نتیجه اینکه اینجور آبرو یما و شهر ما رو میبرید> وای بر شما و قیامت شما
پاسخ
خرکش
UNITED KINGDOM
۱۶:۲۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۲
خدا بکشت ناشناس و هیئتی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها