کد خبر: ۱۱۱۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۶ فروردين ۱۳۹۰
استاندار كردستان از سفر رئيس جمهوري و اعضاي هيئت دولت در روز چهارشنبه آينده به اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، عليرضا شهبازي پنج‌شنبه شب در نخستين جلسه شوراي برنامه‌ريزي استان در سال جاري در سنندج، با اشاره به دور سوم سفر هيئت دولت به استان، اظهار داشت: اميدواريم در اين سفر مبارك با شكوه‌ترين استقبال مردمي و بهترين دستاورد را از هيئت دولت داشته باشيم. 

وي تصريح كرد: طرح‌ها و پروژه‌هاي مناسبي براي تصويب در جلسه استاني هيئت دولت در كردستان در دستور كار قرار گرفته است و چندين طرح نيز همزمان با اين سفر مبارك كلنگ‌زني مي‌شود.
 
وي خاطرنشان كرد: معاون اول رئيس جمهور و تعدادي از همراهانشان دو روز قبل از سفر هيئت دولت به استان كردستان خواهند آمد. 

استاندار كردستان با بيان اينكه پيشنهادهاي لازم و مورد نياز استان در مسير توسعه و پيشرفت براي مطرح شدن در نشست استاني هيئت دولت آماده شده است، افزود: مصوبات سفرهاي استاني به طور قطع منشأ آثار خير و بركات زيادي براي استان و موجب توسعه و پيشرفت هرچه بيشتر منطقه خواهد شد. 

شهبازي اظهار داشت: همزمان با سفر رئيس جمهور به سنندج، نمايندگان ويژه رئيس جمهور نيز از جمله وزرا يا معاونان وي به شهرستان‌هاي كردستان سفر خواهند كرد. 

وي در ادامه با تأكيد بر اينكه وظيفه اصلي مسئولان در نظام اسلامي خدمتگزاري به مردم است، افزود: مديران و دستگاه‌هاي دولتي بايد با تلاش و همت فراوان در راستاي خدمت به مردم گام برداشته و دراين راستا از هيچ تلاشي دريغ نكنند. 

وي اظهار اميدواري كرد: مردم انقلابي و هميشه در صحنه كردستان مدت‌هاست منتظر سفر پر خير و بركت رئيس جمهور محبوبشان هستند و هفته آينده مردم استان با حضوري پرشكوه و بي‌نظير استقبال به يادماندني از احمدي‌نژاد و هيئت همراهشان خواهند داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها