کد خبر: ۱۱۱۱۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: استقلال و سپاهان به خاطر آسیا باید مواردی را رعایت کنند.

به گزارش 598،علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اظهارات علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در اعتراض به واکنش باشگاه سپاهان نسبت به داوری ها اظهار داشت: من فقط یک جمله می گویم و بس. دو تیم استقلال و سپاهان قرار است در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و نیاز به آرامش دارند و به همین دلیل باید خیلی مسائل را رعایت کنند.

وی همچنین در مورد انتقادهای فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران به وی بابت اعتراض به داوری فغانی در بازی با فجرسپاسی و رئیس کمیته داوران، عنوان کرد: من صحبت های اصفهانیان را خواندم و برای همه حرف هایش جواب دارم جز یک مورد. او در صحبت با من بخشی از حرف هایش را دوستانه گفت و نباید رسانه ای می کردم که از این بابت از او عذرخواهی می کنم. چون سر این موضوع به اصفهانیان بدهکارم جواب هایی که دارم را به خودش دوستانه می گویم.

رحیمی در ادامه در مورد اینکه گفته می شود کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی از اظهار نظر چندی قبل او مبنی بر اینکه با کی‌روش شانس حضور ایران در جام جهانی کم است ناراحت شده، گفت: اکنون وقت حمایت از تیم ملی است و باید به آن کمک کرد. ما از لیست تیم ملی هم گلایه ای نداریم. من قبلا هم گفته ام هر کسی که سرمربی تیم ملی باشد طبیعی است با توجه به نیازهایش بازیکن انتخاب می کند. من معتقدم به نظر سرمربی باید احترام گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها