کد خبر: ۱۱۱۱۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
برادرمان جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی که خداوند سلامتش بدارد، نامه ای نوشت و از بروز رخدادهایی در بازداشتگاه ها گفت و حتی خود آقایان هم شهادت می دهند گفتن او از سر دلسوزی بوده است.
598 به نقل از سرویس سیاسی بی باک، در فضای مجازی که سیر می کنی در اقیانوس عمیقی از مطالب راست و دروغ فرو می روی. آنقدر دیدنی ها و نادیدنی ها دارد که تا بخود می آیی گذر زمان از دستت در می رود.

مطلبی تحت عنوان "وضع غیرقابل دفاع کشور، نتیجه برخورد با موسوی و کروبی است" نظرت را به خود جلب می کند.

این مطلب گزارشی از نشست یکی از تشکل های دانشجویی دانشگاه تهران با یکی از مراجع نو ظهور است که  موسوی و کروبی وسیله ای شدند برای بروز و شهرت و حتی مرجعیت وی!

او ریشه ی مشکلات کشور را متوجه برخوردهای نظام نسبت به سران فتنه می داند. گویی آه سران فتنه دامن ملت را گرفته است و اصلا فتنه جدید مافیای قدرت و ثروت هیچ نقشی در ایجاد اختلالات ندارند.

وی در این دیدار می گوید:
"برادرمان جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی که خداوند سلامتش بدارد، نامه ای نوشت و از بروز رخدادهایی در بازداشتگاه ها گفت و حتی خود آقایان هم شهادت می دهند گفتن او از سر دلسوزی بوده است؛ از یک طرف آمدند و وقایع کهریزک را پذیرفتند و حتی دستور به برخورد با بانیان آن قضیه داده شد و از طرفی برخوردهایی را با آن شیخ مظلوم و یا آقای مهندس موسوی و همسرشان کردند که نتیجه اش وضعیت کنونی آنهاست که دعا می کنیم هرچه سریعتر رفع شود و این عزیزان به شرایط طبیعی و عادی بازگردند."

از دیگر صحبت های وی تاکید بر این نکته است که "من سر منشأ مشکلات فعلی را از آنجائی می دانم که برخی تصمیم گرفتند قانون اساسی را تضعیف و متزلزل کنند و این کار را کردند و مجلس هم به عنوان ناظر برخورد نکرد و متاسفانه نتیجه این چیزی شد که می بینیم که متاسفانه آنقدر شرایط غیر قابل دفاع شده که حتی خود آقایانی که تا دیروز هر منتقدی را می راندند هم امروز به زبان آمده و شرایط را نقد می کنند، اگرچه باید گفت ای کاش این نقد از ابتدا وجود داشت تا وضعیت به اینجا نمی رسید."




در آن جلسه یکی نبود که بگوید؛ حضرت استاد! شما به عنوان یکی از درس خوانده های علوم دین چرا پذیرای چنین ادعاهایی می شوید؟ آیا کذب بودن آن ادعا برایتان اثبات نشد؟ خود همان برادرتان اعتراف کرد که به اشتباه و با اطلاعات غلط آن نامه را نوشت و از ادعای خود کنار کشید. حال شما بر چه اساسی به آن نامه استناد و در جمع دانشجویان بیانش می کنید؟!

آیا شما که به حضرت امام متوسل می شوید نمی دانید که آن بزرگوار تا به اطلاعات موثقی نمی رسیدند آن را بر زبان نمی آوردند؟

به هر حال آنچه بر این مردم مسجل شده خیانت سران فتنه است که شما برادر خطابشان می کنید!

بر همگان پر واضح است که  قصد تضعیف و تزلزل قانونی اساسی را جناب مهندس و شیخ مظلومتان داشتند. آنها اعتراضات ظاهری خود را بهانه ای برای اردوکشی های خیابانی قرار دادند و تعدادی از جوانان ساده لوح را به ورطه مخالفت با نظام وا داشتند. در نهایت آنکه دامنش از قضایا بی خدشه ماند، فرزندان شیخ اعتدال و مطرودین فتنه است.

قریب به 4 سال است که از آن حرف و حدیث ها می گذرد اتفاقات خوشایند و ناخوشایند زیادی برای این ملت رخ داده است. شما که ادعای اجتهاد در علوم دینی دارید، آیا نمی دانید که نا امید کردن امت اسلام از حکومت اسلامی چه معنایی دارد؟

شما چرا در سخنانتان از شهادت فرزندان این مردم که جانشان را به قیمت خودخواهی آن آقای مهندس و برادرتان کروبی از دست دادند نمی گوئید؟ و در مقابل چرا سعی دارید تا در غم خانواده کشته های ساختگی شریک شوید؟!

بعد نیست بدانید که چند سال پیش همین برادرتان وقتی خبر ورودش به قم رسید مردم دور تا دور بیت مرحوم منتظری را محاصره کرده بودند و قصد خلع لباسش را داشتند. مردم آنقدر خشمگین بودند که از دست نیروهای نظامی و انتظامی هم کاری بر نیامد .



مردم تا نیمه های شب از مکان متفرق نشدند. می دانید چرا؟ چون همین "شیخ مظلومتان" را خائنی می دانستند که قداست لباسی که بر تن دارد را شکسته و لایق آن نیست تا با لباس منتسب به پیامبر در جامعه حضور یابد.

این مردمی که همه سنگشان را به سینه می زنند فهمیدند و به میدان آمدند تا نشان دهند سوء استفاده از نام مردم چه تاوانی دارد.


حال حضرات از کدام مردم دم می زنند؟ و دلشان به حال کدام مملکت می سوزد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
موسسه مذهبی بقیه الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۴۸۱
۹۴۲
موسوی و کروبی هر دو مامور دشمنان و خائن به ملت ایران هستند و باید زیر نظر گرفته شوند چون دوباره روابط خود را با بیگانگان تجدید خواهند کرد تا حداقل از این طریق اربابان کروبی و موسوی را بشناسیم که ببینیم این دو مزدور از چه کسانی تبعیت می کنند و محراب و سجده گاهشان چه افرادی هستند مطمئنا آمریکا و اسرائیل .همان هایی که از رفتار و برخورد این افراد خوشحال می شوند .
...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
این نظر موسسه است یا س
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۳۱۱
۱۱۸
خودتون خوب میدونید جناب 598 که مردم کی هستند . کوچه علی چپ کدوم وره ؟
پاسخ
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
ناشناس، آشنای اجنبی؛ مردم همانهایی هستنندکه در 9 دی حماسه ای خلق کردنند که تو و همپالگی هایتان تا مدتها سوراخ موش اجاره کرده و خفغان گرفته بودید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۲۶۰
۷۸
بس است دیگر . تو می دانی امام حسین را کیا کشتند کیا به اسرا و فرزندان امام خارجی گفتند. اصلا چرا امام را کشتند هر وقت فهمیدی بیا اظهار نظر کن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۴۶۸
۸۶
نمی دونم این مجتهد کیه ولی جانا سخن از زبان ما می گویی
پاسخ
حقانی مقدم بیزه ای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۷۰۵
۳۵۸
42میلیون ادم که به حضرت خاتمی رای دادند مردم نیستند ؟؟؟؟
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
25 ميليون نفرى كه به احمدى نژادرأى دادن چطور؟13ميليونى كه اكثرشون روز9دى ازرأى به موسوى خاين پشيمان بودن چطور؟ميليونها انسان درسراسركشورشعاراعدام موسوى وكروبى وطن فروش سردادن چطور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
اقا محسن خاتمی 25میلیون رای واقعی داشت به روستایان سیب زمینی نداد سهام عدالت شب انتخابات پخش نکرد.رای واعی احمدی نزاد 1میلیون هم نمیشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۲۰۷
۳۳۲
آقا جان ازمردگان انقلاب چرا حرف میزنید؟؟ آنها در نزد مردم فهیم انقلابی مرده سیاسی هستند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۶۲
۲۵۷
پت ومت
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۲:۰۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۸۷
۳
هرکی مث شما ومن فکر نکرد ممکنه بصیر نباشه ولی در اجتهاد حق نداریم نوظهور بگیم مجتهخد با سیاست شناخته نمیشود همه مراجع زمانی نو ظهور بودن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۹۲
۲۷
گذر زمان همه چیز را روشن خواهد کرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۵۵
۴
از دل انسانها خدا داندو بس.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۳۶
۹۳
بیان شرح حال خیانت کنندگان به ملت زنده کردن اونهاست پس حواسمان باشد که ازراه اصلی یعنی کار فرهنگی برای جوانان باز نمانیم هرچند روشنگری لازمه
پاسخ
سید پیمان
GERMANY
۰۸:۵۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۴۲
۲۲۰
با سلام .

با اجازه ی مدیر محترم سایت وزین وصادق وامانتدار 598 جواب این افرادی که بدین شکل دم از دین وآئین ومسلمانی ومردم مسلمان میزنند شعری معروف را با تغیر بعضی از کلمات بحضور این نامحرمان بدهم تا جوابشان را گرفته باشند /

بروای پالان دین وائین وفقاهت بردوش .
دیده بر دیده ی من مفکن وفهمت مفروش .
من دگر سیرم .بخدا سیرم ازین فهم تو پست
تف برآن دامن پستی که ترا پروردست.
کم بگو دین تو کو عقل تو کو فهم تو کو
گر طلا نیست مرا .تخم طلا مردم من .
زاده ی رنجم ودینم وپرورده ی دامان شرف .
دل من چون دل تو صحنه ی دلقکها نیست .
دیده ام مسخره ی خنده و چشمکها نیست
دل من مامن صد شوروبسی فریاد است .
شعله ی آتش عشق شیرین شکن فرهاد است.
ضربانش جرس قافله ی زنده دلان
طپش طبل ستم کوب ستم کوفته گان
چکش مغز زدنیای شرف روفته گان .
دل وآئین وعشق ومحبت دادی؟
صحبت از این مکن .. این لانه ی شهوت دل نیست.
دل وآئین ومحبت آگر اینست که این مشگل نیست .
هان بگیر این دلت .. ائین ات .
ببر ..ببر ..ببر پدرت تحفه تو ای گرگ پدر .

تقدیم به همه ی جرسومه های ام الفساد داخلی وخارجی وهمه ی جلبکهای سبز بی اصل وبی ریشه /
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۴
۱۲
انقدر راحت واسه هرچی اظهار نظر نکنید لطفا
پاسخ
یاشار
UNITED STATES
۱۴:۱۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۷۱
۱۰۸
جناب 598 این طوری که شما از خواب پریدین فکر کنم لبتون تبخال زده .اگه اون حرف اقای کروبی دروغ بود دیگه با مرتضوی چکار دارن که می خوان از تامیین اجتماعی ورش دارن یا وزیر رفاه رو چرا به خاطر مرتضوی می خوان استیضاح کنن پس اون حرف دروغ نبود مردم خوب میدونن سرتون رو از زیر برف بیارین بیرون جناب 598 به یک مرجع تقلید اهانت کردن گناه به خدا
پاسخ
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۹۹
۷۸
یاد اون شبی افتادم که موسوی میگفت برگه سیاه رو دولت بهتون شون میده ومیگه "ببینید این برگه رنگش سفیده .ای امان از دست این پراید20 میلیونی
پاسخ
نقرس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۱۳
۹۸
عزیز جان ما وقتی خاتمی رای آورد با تمام تنفری که از ایشان و افکار در موضع ضعف ایشان و اطرافیانشان نسبت به غربی ها داشتیم به نظر اکثر مردم تمکین کردیم ولی این توهم زده چی؟؟؟
اگه از این به بعد هر کی رای نیاره بگه تقلبه بریزه تو خیابان سنگ رو سنگ بند میشه!؟
هر کس از دو طرف ( البته بدون شهید سازی) کشته شد مقصر همین دو نفر و پشتیبانان آنها هستند
زنده باد ایران عزیز و مقتدر
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۱:۱۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۹۰
۴۷
مردم؟همه ازش خرج میکنن ولی ما نفهمیدیم بالاخره کین این مردم
پاسخ
سروش هرسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۱۷
۱۱
....خیانت خودشان را کردند......
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۶
۲
اللهم عجل لولیکل فرج یادتون نره برای تشکیل این انقلاب چه گل هایی پرپر شدند در شرایط کنونی نباید علیه دولت حرف زد میدونید که دشمن درکمینه ومنتظر یه روزنه است من وتو جوون باید اقتدار کشودمونو حفظ کنیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۰
۵۲
9دی کار احمدی نژاد بود نه کروبی موسوی الان داره دنبالشا ادامه میده
پاسخ
نعيم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۲
۱۱
ما منتظريم تا كه محرم گردد/هنگامه امتحان فراهم گردد/ما ميدانيم و تيغ و حلقوم شما/يك مو زسر علي اگر كم گردد(جانم به تو سيد علي)
پاسخ
1452
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۱۷
۶
مردم آنهایی هستند که در راه اصلاحات هزینه گذاشتند وحدود42میلیون به خاتمی رای مثبت دادند .اما عده ای از اصولگراها چون همه امکانات را دولت قبضه کردند واقعیت را پنهان کردند الان تورم بالی صددرصدی ماهیت این دسته را برمردم آشکار کرده است درود بر خاتمی وهمرزمانش.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها