کد خبر: ۱۱۱۱۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
عالم و آدم دیدند که پنالتی نبوده و کارشناسان هم بحث پنالتی ها را رد کردند. او اصرار کرد من هم گفتم: «رو که نیست سنگ پای قزوین است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مدیرعامل استقلال که روز گذشته به برج میلاد رفته بود تا به تماشای فیلم سینمایی آسمان زرد کم عمق بنشیند گرفتار علی ضیا، مجری پرسپولیسی تلویزیون شد و هنگامی که بحث داوری دربی پیش آمد کری میان این دو در گرفت که فتح الله زاده هم کم نیاورد.


وی همچنین از اظهارات اخیر مسئولان سپاهان به شدت گلایه دارد.


* مثل اینکه به برج میلاد رفته بودید؟
- بله. فعلا که لیگ تعطیل است و ما هم از فرصت استفاده کردیم و به برج میلاد رفتیم. اگر فرصتی پیش بیاید دوست دارم باز هم بروم. به خصوص تئاتر که علاقه خاصی به آن دارم. دوست دارم تئاتر ببینم.


* آنجا با ضیا هم رو در رو شدید؟
- بله. او گفت که داور برای ما پنالتی نگرفت. ما هم گفتیم عالم و آدم دیدند که پنالتی نبوده و کارشناسان هم بحث پنالتی ها را رد کردند. او اصرار کرد من هم گفتم: «رو که نیست سنگ پای قزوین است.»(با خنده)


* پس کم نیاوردید؟
- نه. او پسر خیلی خوب و باشخصیتی است. فقط حیف که پرسپولیسی است!


* شما سابقه کار در تئاتر را هم دارید؟
- بله. من قبل از اینکه به فوتبال بیایم مدت زیادی قائم مقام جشنواره تئاتر بودم. ما کارهای زیادی در تئاتر کردیم. حتی تئاترهای ما در جشنواره آوینیون فرانسه که بسیار معتبر است پذیرفته شدند. متأسفانه به تئاتر ما توجه ای نمی شود همان طور که به سینمای ما توجه ای نمی شود. حتی پیتر بروک کارگردان مشهور فرانسوی تئاتر هم در دوران ما به ایران آمد و تحقیقات مفصلی در زمینه تعزیه انجام داد و کتابی در این خصوص نوشت. خیلی دوران خوبی بود.


* چرا از تئاتر آمدید فوتبال؟
- نمی دانستیم دیگر! (باخنده)


* برگردیم به فضای فوتبال ... باشگاه سپاهان مدعی شده که داوری ها به نفع استقلال است.
- باشگاه سپاهان سازماندهی شده این کارها را انجام می دهد. شما که یادتان نرفته چند سال قبل چه شایعاتی در خصوص این تیم مطرح شد. آن هم در بحث داوری. اجازه بدهید فعلا آن مسأله را باز نکنم. این باشگاه پول کارگران زحمتکش را می گیرد و چندین میلیاردی هزینه می کند. پارسال 18 میلیارد تومان هزینه کردند. تا آمدیم و گفتیم جو درست کردند اما بعد خود مسئولان این باشگاه رقم را تأیید کردند. امسال هم می گویم که 22 میلیارد تومان هزینه کرده اند. می دانم دوباره جو درست می کنند اما این قدر هزینه کرده اند. آن هم پول کارگران زحمتکش فولاد مبارکه را. جالب اینکه خودجوش هم اعتراض می کنند. ما حتما به این مسایل اعتراض می کنیم. امروز هم به فدراسیون می رویم و بابت این اظهارات از آنها شکایت خواهیم کرد.


* یعنی فکر می کنید می خواهند استقلال را از مسیر قهرمانی دور کنند؟
- شک نکنید. یک چهارم پولی که در این باشگاه هزینه می شود در استان های محروم هزینه نمی شود. بعضی از تازه به دوران رسیده ها در این باشگاه هر حرفی را می زنند. ما حتما مسأله را پیگیری می کنیم.


* لیست جدید تیم ملی اعلام شد اما خبری از رحمتی نیست؟
- من رفتار کی روش را اصلا نپسندیدم. نه تنها من که کارشناسان هم نمی پسندند. سید مهدی یک حرفی زد و انگار کی روش هم منتظر فرصتی بود تا او را کنار بگذارد. اگر تیم ملی به اینجا رسیده با زحمت بچه ها به خصوص رحمتی بوده. این حقش نیست. ما که از نظر فنی چیزی از تیم ملی ندیدیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها