کد خبر: ۱۱۱۱۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رهبری در فتنه 88 کشور را حفظ کردند چرا که بحث فتنه‌گران انتخابات نبود بلکه بحث اصلی آنان براندازی نظام بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در همایش تجدید میثاق با رهبر در سالن اجتماعات مجتمع اهل بیت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بزرگترین هدیه‌ای است که خداوند به ملت ما عطا کرده است.

وی با بیان اینکه در آن زمان محدودیت‌های زیادی حاکم بود، گفت: در بسیاری از خانه‌ها توسط ساواک، دستگاه شنود کار گذاشته بودند.

طبرسی با اشاره به اینکه اطلاعیه‌ها و سخنرانی‌های امام(ره) را به زحمت به دست می‌آوردیم، تصریح کرد: از قیام سال 42 بود که سد رژیم شکسته شد و مردم شعار مرگ بر شاه سر می‌دادند.

وی با بیان اینکه امام با همه محدودیت‌ها و فشارها، ایستادگی کرد، ادامه داد: با وجود همه کارشکنی‌ها و توطئه‌های عناصر داخلی و خارجی، انقلاب ما 34 ساله شده است.

خطیب نماز جمعه مردم ساری، اظهار داشت: ما همه شرایط سخت را گذراندیم و امروز انقلاب ما جوان برومندی است که می‌تواند خود را اداره کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: مسئله هسته‌ای، کار کمی نیست.

طبرسی متذکر شد: دستاورد علمی اخیر که فرستادن موجود زنده به فضا بود هم حرکت کمی نیست و توسط جوانان همین مرز و بوم اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه ما فرزندان روح الله هستیم، افزود: با راه و آرمان امام بیعت کردیم و امروز هم تجدید میثاق با رهبری داریم.

طبرسی خاطرنشان کرد: رهبری در فتنه 88، کشور را حفظ کردند چرا که بحث انتخابات نبود بلکه بحث براندازی مطرح بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها