کد خبر: ۱۱۱۰۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
وقتی نوبت به انتخاب می‌رسد من از باشگاه‌ها دعوت نمی‌کنم بلکه از بازیکنانی دعوت می‌کنم که فکر می‌کنم بهترین هستند. فرقی نمی‌کند بهترین‌ها در پرسپولیس باشند یا فولاد یا ملوان
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -بخش مهمی از کنفرانس مطبوعاتی امروز کارلوس کی روش به خشم او از خبرنگارانی اختصاص داشت که درباره زاویه سرمربی تیم ملی با باشگاه پرسپولیس مربی سابق اش و مدیرعامل این تیم سئوال کردند. کی روش ابتدا با این بحث خیلی راحت برخورد کرد اما به مرور عصبانی شد و به تندی همه را نصیحت کرد که از بحث های تفرقه انگیز بپرهیزند . 

به گزارش گل به نقل از ایسنا  سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره واکنش رویانیان به فهرست جدید تیم ملی پرسیده بود، اظهار کرد: هر کسی می‌تواند درباره نفرات دعوت شده به تیم ملی عقایدی داشته باشد. وقتی مربیان بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند همیشه فضا برای اظهارنظر افراد وجود دارد. یک دسته از افراد از این فهرست خوششان می‌آید و یک دسته هم آن را دوست ندارند. وقتی مدیران عامل باشگاه‌ها مربی موردنظر خود را انتخاب می‌کنند، فضا برای اظهارنظر‌های مختلف باز است. به همین خاطر است که فوتبال بازی اظهارنظرها و عقاید مختلف است.


در ادامه این نشست خبرنگار دیگری مجددا علت کاهش بازیکنان دعوت شده از پرسپولیس را پرسید و سوال کرد آیا این موضوع ارتباطی به حضور مانوئل ژوزه در پرسپولیس داشته یا خیر؟ که سرمربی تیم ملی در پاسخ گفت: این نگاه درستی برای ارزیابی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نیست. وقتی نوبت به انتخاب می‌رسد من از باشگاه‌ها دعوت نمی‌کنم بلکه از بازیکنانی دعوت می‌کنم که فکر می‌کنم بهترین هستند. فرقی نمی‌کند بهترین‌ها در پرسپولیس باشند یا فولاد یا ملوان. اگر نوبت به دعوت شدن از بازیکنانی برسد که مصدوم بوده‌اند و حالا در باشگاه دیگری بازی می‌کنند این کار انجام خواهد شد. من اینجا چوب جادویی ندارم که با آن هر کاری که خواستم انجام دهم. این طرز تفکر که بخواهیم مسائل باشگاه‌ها را به تیم ملی بکشانیم درست نیست و باعث می‌شود متضرر شویم چیزی که در ابتدای فصل هم از آن ضربه دیدیم. اما متاسفانه بعضی‌ها به این موضوع توجهی ندارند.

 وی افزود: یادمان نرود که رقبای اصلی ما لبنان و قطر هستند و جنگ واقعی ما با آنهاست. بنابراین نباید مسائل بی هدف و بی موردی را مطرح کنیم و سعی کنیم چنین مسائلی وارد تیم ملی نشود.

 کی روش گفت: یک روز برخی ها مطرح کردند که من با قطر همکاری می‌کنم و من هم گفتم صبر کنید و یک روزی می‌گویم چه کسی با قطر همکاری می‌کند. امروز می‌خواهم این را مطرح کنم که لبنان الان کجا اردو زده است؟ این تیم دیروز با چه تیمی بازی دوستانه داشت؟ کجا بود؟ مسلما در خانه من نبوده است! پس فراموش نکنید مسئولیت همه ما این است که بجنگیم و از تیم ملی ایران دفاع کنیم. به خاطر داشته باشید الان وقت اتحاد و همدلی و به نمایش گذاشتن غرور ایرانی است. ما با غرور ایرانی باید بدانیم رقبای اصلی ما کره و قطر و ... هستند و متحدانه به دیدار آنها برویم. رقیب من پرسپولیس یا مدیر عامل این باشگاه، استقلال یا مدیر عامل سپاهان و ... نیست. رقیب ما کره ، قطر و ... است.

 کی روش گفت: الان زمانی است که باید همه یک دل و متحد باشیم تا از منافع تیم ایران دفاع کنیم و از این مسائل بی اهمیت پرهیز کنیم. در حال حاضر همه باید با هم همکاری کنیم تا به هدف واحدی که داریم برسیم. الان باید همدل باشیم. دشمنان ما در خارج هستند و نباید در داخل خود این مسائل را مطرح کنیم. همین الان ممکن است پرتغال و فرانسه به جام جهانی صعود نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها