کد خبر: ۱۱۱۰۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
ماموریت شما صعود به جام جهانی و تیم سازی است .و البته کمی امید به آینده که حق مسلم ماست آقای سرمربی!
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - انتقاد از فهرست تازه کارلوس کی روش حرف اول روزهای گذشته فوتبال ایران است .
به گزارش گل ، او اگر می خواست نگاه خود و معیارش را بازی های لیگ قراردهد نفراتی زیادی بودند که شایسته حضور در لیست تیم ملی بودند . بازیکنانی که هم جوان هستند و هم در عین جوانی نقش تعیین کننده ای در تیم های خود بازی می کنند اما متاسفانه او چشم خود را روی آنها بسته است . این ها نفراتی هستند که کی روش می توانست در مقدماتی جام ملت ها به آنها فرصت دهد و این کار را نکرد. این ها نفراتی  هستند که روی اسم شان اجماع نسبی وجود دارد:
کریم انصاری فر؛ محسن مسلمان ؛ پیام صادقیان ؛ میلاد غریبی ؛ بختیار رحمانی ؛ مهرداد جماعتی ؛ اسماعیل شریفات ؛رضا حقیقی ؛ شجاع خلیل زاده ؛ فرید کریمی ؛  ؛ مهدی نظری ؛ حسین ابراهیمی ؛ علیرضا جهانبخش

 به جز این نفرات جوان ، بازیکنانی هم هستند که با تجربه بیشتر به واسطه درخشش در لیگ استحقاق حضور در فهرست تیم ملی را داشتند :
  عبدالله  کرمی ،  امیر حسین صادقی ؛ سید صالحی ؛ محمد نوری
   
روی این نفرات که فکرکنید . برخی از بازیکنان این لیست بازیکنان تعیین کننده لیگ و آینده فوتبال ایران هستند که منتظر فرصت هستند تا بتواند در تیم ملی و زیر دست شما شخصیت ملی بگیرند و تیم ملی آینده فوتبال ایران را بسازند .بدون شک  این هم یکی از کارهای شماست که برای ما چیزی از خود به یادگار بگذارید نه اینکه بعد از رفتن شما ما از صفر شروع کنیم تازه بخواهیم از این نفرات تیم بسازیم و به آنها شخصیت بازی ملی بدهیم .


حتما این گزاره که  نفراتی که شما انتخاب می کنید اکثرا سن شان طوری است که بعد از جام جهانی باید از تیم ملی کنار بروند، حرف غیر دقیقی نیست. اسامی را مرور کنید :
 جواد نکونام ؛ سید جلال حسینی ؛ هادی عقیلی؛ آندرانیک تیموریان ؛ علی کریمی ( اگر مصدوم نبود حتما بود )و... اما شما می توانید در کنار اینها عده ای از این نفرات را هم کنار تیم ملی قرار می دادید ...
 جناب آقای کی روش ، برانکو سرمربی سابق با تیم ملی ایران کار دیگری کرد و برای ما تیمی ساخت که هنوز هم شما هم از نفرات آن استفاده می کنید :نصرتی ,نکونام ؛ آندو ؛ شجاعی و ...بازیکنان تیم برانکو هستند . برانکو به نفرات دیگری هم مثل کعبی ؛ستارع زارع ؛ آرش برهانی ؛ محرم نویدکیا ؛ ایمان مبعلی و خیلی های دیگر در تیم ملی  شخصیت داد و سالهای سال  برای تیم ملی بازی کردند که حاصل آن قهرمانی بوسان ؛ سومی جام ملت های آسیا؛ رده پانزدهم ریکینگ فیفا و صعود راحت به جام جهانی بود .
 او (به عنوان مثال) برای بازیکنان جوان لیگ پای خیلی چیزها ایستاد و خداداد عزیزی را با همه محبوبیتش دعوت نکرد بر عکس شما که پای سن و سال دارها ایستاده اید و جوان ها را حذف می کنید .
جناب آقای کی روش ، سرمربی منتقد به همه چیز فوتبال ایران  ، در ادامه راهی که می روید ، حداقل اگر با تو جام جهانی نرسیدیم یادگاری از خود به جا بگذار تا یک روز نگویند آمدنش بهر چه بود و از خود چه چیزی برای ما گذاشت و رفت .
ماموریت شما صعود به جام جهانی و تیم سازی است .و البته  کمی امید به آینده  که حق مسلم ماست آقای سرمربی!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها