کد خبر: ۱۱۱۰۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس: برخی از فوتبالیست‌ها با موهای مدل غربی در زمین فوتبال ظاهر می‌شوند که این امر هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ندارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، ایرج ندیمی با بیان اینکه فوتبالیست ها نباید از الگوهای غربی پیروی کنند،اظهار داشت: ورزش کشوربا مدیریت صحیح می ‏تواند از تنش‏های اجتماعی بکاهد، این در صورتی است که  ورزشکاران  بدانند باید الگوی فرهنگی جامعه باشند، نه اینکه با اعمال خود تیشه به ریشه فرهنگ بزنند.

 

نماینده مردم سیاهکل ولاهیجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: توسعه مفاهیم فرهنگی با دنیای ورزش به شرطی امکان پذیر است که باشگاه‌ها  تنها  لقب فرهنگی را یدک نکشند،  بلکه خود منجی توسعه فرهنگی در جامعه باشند.

 

وی ادامه داد: رواج دهندگان مدهای غربی درصدد هستند، جوامع اسلامی به ویژه این مرزو بوم را  که دارای فرهنگی غنی است به نحوی که برنامه ریزی کرده اند، تحت کنترل خود در بیاورند، به همین علت ورزشکاران ما باید آگاه باشند که الگوی نسل جوان جامعه هستند.

 

ندیمی افزود:‌ در دنیایی که مدیریت مدرن آن بر اساس مباحث نرم‏ افزاری است، مدیریت منابع انسانی مهم‏ترین رکن درسطوح مختلف اجتماعی شناخته می‌شود.

 

وی همچنین لزوم توجه مدیران ورزشی به مسائل و جرایم مربوط به  بازیکنان را از جمله موضوعات بسیار مهم در این حوزه دانست و مسئولان مربوطه را دعوت کرد که با آگاهی و شناخت نسبت به این موضوع و بهره‌گیری از محققان، در راستای کاهش این‌گونه مسائل و آسیب‌های اجتماعی گام بردارند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی  مجلس با بیان اینکه نفوذ مدهای غربی در میان ورزشکاران ایرانی بسیار ناراحت کنند است، افزود : برخی از فوتبالیست ها با موهای غربی در زمین فوتبال ظاهر می‌شوند که این امر هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ندارد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها