کد خبر: ۱۱۰۹۹
زمان انتشار: ۱۶:۴۷     ۲۵ فروردين ۱۳۹۰
مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب امروز از تاسیسات، مخازن و شیرآلات خط انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم، تصفیه‌خانه آب قم، مرکز کنترل از راه دور تاسیسات و سامانه آبفای 122 قم بازدید کرد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، سید مهدی ثمره هاشمی در حاشیه بازدید از خط انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم گفت: هم‌اکنون شیرآلات خط انتقال در حال تست است و به‌زودی آب سرشاخه‌های دز در قم توزیع می‌شود و مردم طعم آب شیرین و گوارای آن را خواهند چشید.

* مرکز تله‌متری آبفای قم در سطح کشور پیشتاز و الگو‌ست
وی همچنین در بازدید از مرکز تله‌متری و کنترل از راه دور تاسیسات آبفای قم گفت: شرکت آب و فاضلاب استان قم در این زمینه از شرکت‌های پیشتاز در سطح کشور به شمار می‌رود که تقریبا صد درصد موارد مربوط به تولید و انتقال آب، ایستگاه‌های پمپاژ، مخازن و شبکه توزیع شهر از طریق مرکز تله متری این شرکت قابل رویت،‌ اندازه‌گیری و کنترل است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه در شهر قم در بحث تله‌متری و کنترل هوشمند و کنترل از راه دور تاسیسات اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: در این زمینه آبفای قم رتبه‌های اول و دوم در سطح کشور را به خود اختصاص داده است و بسیاری از مدیران عامل و مسئولان شرکت‌های آب و فاضلاب از نقاط مختلف کشور برای الگوگیری از این مرکز بازدید کرده‌اند.

* بازدید از سامانه 122 قم
وی همچنین پس از بازدید از بخش‌های مختلف سامانه آبفای 122 قم نیز گفت: این سامانه در تمام شرکت‌های آب و فاضلاب کشور برای ارائه خدمات سریع،‌ آسان و غیرحضوری راه‌اندازی شده است.
ثمره هاشمی پاسخگویی به سؤالات، ثبت ‌در خواست‌های مردم از قبیل تفکیک واحد و همچنین اعلام حوادث شبکه‌های آب و فاضلاب را از جمله خدمات سامانه‌‌های 122 اعلام کرد و گفت: از طریق سامانه 122 به نوعی می‌توان وضعیت شبکه آب و فاضلاب را در شهر کنترل کرده و قضاوت مردم را نیز در همه زمینه‌هایی که مربوط به شبکه آب و فاضلاب می‌شود، استخراج کرد.
وی سامانه 122 قم را از سامانه‌های رده بالای شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور دانست و گفت: در شرکت آب و فاضلاب قم تمام موارد لازم در سامانه 122 در نظر گرفته شده است تا مردم به راحتی با این سامانه تماس بگیرند و پاسخ خود را دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در عین حال گفت: البته امیدواریم با توصیه‌هایی که انجام شد و با اقدامات تکمیلی و راه‌اندازی بخش‌های جدید، این سامانه به یک پل ارتباطی مطمئن، سریع و ‌پاسخگو بین مردم و مسئولان آبفای تبدیل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
لطف میکردید و در مورد چگونگی آغار این پروژه هم توضیحاتی میدادید تا مردم فکر نکنند که تمام این خدمات تنها و تنها در این دولت انجام شده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
آغاز این پروژه در زمان دولت خاتمی شروع شد و با جدیت ادامه می شد و سپس به دولت نهم رسید.
منعکس کنید تا فکر نکنند که همه و همه در این دولت انجام شده است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
80 درصد كار در دولت عدالت انجام شده است. اون 20درصد هم مال شما. راحت شديد!1
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها