کد خبر: ۱۱۰۹۷۲
زمان انتشار: ۰۸:۳۴     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
روز یکشنبه دو دیدار برگزار می‌شود، یک بازی معوقه داماش گیلان و پیکان که فینال تیم‌های ته جدولی است و دیگری نبرد صبای قم با گهر دورود در لرستان.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز یکشنبه دو دیدار لیگ برتر برگزار می‌شود. یک بازی معوقه از هفته بیستم لیگ برتر در تهران و دیگری اولین بازی هفته بیست و پنجم در لرستان، نگاهی به این دو بازی می‌اندازیم.

پیکان - داماش؛ فیروز حکم اخراج درخشان را امضا می‌کند؟

مسابقه‌ای که در زمان سرمربیگری عبدالله ویسی برگزار نشد تا او از پیکان پیاده شود و فیروز کریمی در این دیدار هدایت پیکان را در دست بگیرد.

پیکان هفته گذشته سه گل از استقلال خورد تا در رده شانزدهم جدول با 20 امتیاز جا خشک کند. فیروز کریمی اگر می‌خواهد پیکان را در لیگ برتر نگه‌ دارد باید از داماش گیلان در این دیدار خانگی سه امتیاز را بگیرد.

داماشی که اکنون بدون مدیرعامل شده است و امیر عابدینی قراردادش را فسخ کرده و حتی به مدیران باشگاه داماش توصیه کرده که حمید درخشان را هم برکنار کنند. با این وضعیت اگر درخشان نتواند در تهران از پیکان امتیاز بگیرد باید با لیگ برتر وداع کند و پای حکم اخراج این پرسپولیسی سابق را هم فیروز کریمی که زمانی سرمربی استقلال بود امضا خواهد کرد.

داماش اگر پیروز شود به رده سیزدهم صعود می‌کند و پیکان هم در صورت پیروزی پانزدهم می‌شود. مساوی برای هر دو تیم باخت خفیفی محسوب می‌شود زیرا یک امتیاز تغییری در رده دو تیم در جدول ایجاد نمی‌کند.

گهر دورود - صبای قم؛ نبرد مربیان قرمز و آبی

گهر و صبا دو تیم بدون ملی‌پوش لیگ اولین بازی هفته بیست و پنجم را روز یکشنبه برگزار می‌کنند و سایر دیدارها هم روز جمعه و شنبه آینده برگزار می‌شود. گهر تیم هفدهم جدول لیگ در صورتی که بتواند از صبا سه امتیاز بگیرد می‌تواند به صعود به رده شانزدهم امیدوار باشد به شرطی که پیکان برابر داماش شکست بخورد. روی کاغذ شانس برتری شاگردان مایلی‌کهن بسیار اندک است، تیمی که در خانه سه گل از فجر سپاسی می‌خورد بعید است بتواند تیم صبای قم در رده هفتم جدول را شکست بدهد.

اتفاقا در این بازی هم مثل دیدار پیکان و داماش شاهد نبرد تاکتیکی دو مربی قرمز و آبی هستیم. صمد مرفاوی که زمانی هدایت استقلال را بر عهده داشت باید با محمد مایلی‌کهن که آرزوی سرمربیگری پرسپولیس را در سر دارد روبه‌رو شود. نکته مثبت این بازی حضور تماشاگران پرشور و باشعور و با فرهنگ در ورزشگاه است، تماشاگرانی که از فوتبال لذت می‌برند و حتی بعد از باخت هم تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند. گهر اگر هیچ چیز به فوتبال ایران از نظر سخت‌افزاری و بازیکن اضافه نکرده باشد یک فرهنگ جدید را به فوتبال ایران معرفی کرد فرهنگی که بسیار غنی است و این مسئله ارزشمند است. حیف است که چنین تیمی با چنین تماشاگرانی فصل بعد در لیگ برتر نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها