کد خبر: ۱۱۰۹۷۰
زمان انتشار: ۰۸:۳۳     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همیشه ظرفیت فوتبال ایران در آسیا زبانزد بوده و حالا هم برای صعود به جام جهانی و جام ملت‌ها فقط حمایت می‌خواهیم.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم ملی و بازی مقابل لبنان اظهار داشت: با توجه به شناختی که حریفان از فوتبال ایران دارند قطعا تیم‌هایی مثل لبنان برای گرفتن یک امتیاز و فقط نباختن مقابل تیم‌هایی مثل ایران قرار می‌گیرند.

وی افزود: بدون شک فوتبال ایران یک سر و گردن از تیم‌هایی مثل لبنان بالاتر است اما الان فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ما در لبنان هر چه توانستیم این تیم را زیر فشار قرار دادیم اما متاسفانه یک نتیجه باورنکردنی را کسب کردیم.

حسینی ادامه داد: لبنان قطعا می‌آید در ایران نبازد، یا کم گل بخورد اما ما هم دو دیدار حساس برای فوتبال کشورمان را مقابل این تیم داریم و دو برد پیاپی را مقابل این تیم می‌خواهیم. قطعا باید باهوش، با تمرکز و با برنامه بازی کنیم و عجله قطعا برای ما مشکل‌ساز می‌شود. مطمئن باشید اگر طبق تدابیر کادر فنی به میدان برویم و مردم نیز پشت ما مثل رسانه ملی و جامعه خبری باشند، می‌توانیم به موفقیت برسیم.

حسینی خاطرنشان کرد: نیاز به یک کمک ملی داریم تا شرایط فوتبال ایران را از این شرایط سخت دربیاوریم. قطعا تلاش کادر فنی و بازیکنان در این زمینه بیشتر از گذشته خواهد بود. ما برای صعود به جام جهانی فقط حمایت همه‌جانبه می‌خواهیم تا ان‌شاءالله دل مردم شاد شود.

وی در پایان درباره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از تساوی مقابل فولاد و با توجه به اینکه ما در رده یازدهم فوتبال قرار گرفته‌ایم باید در بازی‌های آینده فقط به برد فکر کنیم. ما با چند بازی حتی می‌توانیم از لیگ برتر سهمیه آسیا بگیریم و از طرفی دیگر یک کار خیلی خیلی سخت مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی داریم. من به جام حذفی شخصا امیدوارم اما باید بیشتر زحمت بکشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها