کد خبر: ۱۱۰۸۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با وجود تلاش‌های دشمنان برای تحت فشار قرار دادن مردم با اعمال تحریم‌های ظالمانه، آن‌ها مطمئن باشند نمی‌توانند ملت ایران را با تحریم‌های خود به زانو درآورند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری در اولین روز دهه مبارک فجر در دیدار مسئولان ارشد استان خوزستان در سخنانی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با اقتدار و صلابت از فشارها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان عبور خواهد کرد.

وی با بی تاثیر خواندن تحریم‌ها و فشارهای روزافزون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: این فشارها قادر نخواهد بود ملت عزیز ایران را به زانو درآورد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با تبریک ایام الله دهه فجر به اهمیت وحدت در جامعه اشاره کرد و افزود: وحدت، انسجام و مقاومت روزافزون در مقابل زیاده خواهی دشمنان رمز ماندگاری و صیانت از انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: وحدت، انسجام و بصیرت نقطه قوت ملت ایران در برابر فشارها و توطئه‌های دشمنان است.

آیت‌الله موسوی جزایری در ادامه سخنان خود با اشاره به دیدار جامعه روحانیت مبارز اهواز در 16 بهمن ‌ماه 57 با امام راحل، گفت: امام خمینی(ره) در این جلسه با قطعی شمردن پیروزی انقلاب، فرمودند: «مردم و خصوصاً علما بدانند که اکنون در اول راه هستیم چرا که وارث یک مخروبه‌ایم، لذا علما موظفند پیشاپیش صفوف ملت در سازندگی کشور پیش‌قدم باشند تا مستقل و بدون دخالت خارجی کشور را بسازیم».

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با شناخت دقیق ترفندهای دشمنان همه نقشه‌های آنان را برای شکست انقلاب نوپای اسلامی نقش بر آب کرد و فشارها و توطئه‌های گوناگون را خنثی کردند.

امام جمعه اهواز همچنین در ادامه به تاثیر اعتصاب کارکنان صنعت نفت در خوزستان در سال 1357 در منزوی کردن رژیم طاغوتی اشاره کرد و افزود: بنا به تعبیر امام راحل (ره) خوزستان دین خود را به اسلام و ایران ادا کرد.

بنابر این گزارش در پایان این دیدار نماز وحدت به امامت آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اقامه شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها