کد خبر: ۱۱۰۷۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
اسماعیل شریفات در این بازی فوق العاده ظاهر شد و خط دفاع پرسپولیس را بارها جاگذاشت وی اگر کمی خوش شانس بود می توانست گل پیروزی تیمش را بزند
سایت گل - بازیکنان پرسپولیس با کوچکترین برخورد یا حنی برخورد نکردن خود را به امید گرفتن پنالتی به زمین می انداختند این مهمترین نکته مسابقه ای بود کهمی توانست با برد فولاد به پایان برسدو تیم باکلاس حسین فرکی که در تهران فدرت خود را در کنترل توپ به هم نشان داد.
در درون دروازه ارشاد یوسفی سنگربان اول فولاد روز خوبی را پشت سر گذاشت.وی ضربه های کم جون و بی دقت پرسپولیسی ها را بی نقص مهار کردواجازه باز شدن دروازه اش را نداد.
سیاه پوشان خوزستانی دراین بازی ایوب والی دفاع وسط خود را به دلیل مصدومیت به همراه نداشتند.جماعتی نیز از ابتدا در ترکیب نبود.با غیبت جماعتی خالدی به دفاع چپ مهاجرت کرده بود و انصافا یکی از بهترین های فولاد بود و جلوی حملات خطرناک پرسپولیسی ها را بعضا گرفت.
مهدی امیر آبادی دفاع راست امروز فولاد مانند همیشه بود ، پرسپولیسی ها به دلیل کوتاهی قد وی پاس های بلند را پست وی می انداختند که به نتیجه ننشست. پس از آمدان جماعتی به بازی به جای امیر آبادی ، خالدی به راست آمد و جماعتی در پست تخصصی اش دفاع چپ بازی کرد.جماعتی در دقایقی که در بازی بود نتوانست کار خاصی را انجام دهد.

عبدالله کرمی و لئاندرو پادوانی در قلب خط دفاعی روز خوبی داشتند و ضربات سر را به خوبی زدند و در بسیاری از موقعیت ها عالی کار کردند.
شهاب کرمی هافبک دفاعی فولاد در این بازی مانند بازی قبل سعی در انداختن پاس پشت مدافعین بود که پاس های وی به خوبی بازی قبلش نبود.ضربات سنگین و راه دور شهاب با بداقبالی وی یکی پس از دیگری به بیرون می رفت. بعد از بیرون رفتن وی عباس پورخسروانی به بازی آمد که او هم خوب بازی نکرد.
 مهدی نوری که در بازی قبل محروم بود در این بازی به جای ایوب کلانتری در ترکیب اصلی که بازی قبل عملکرد ضعیفی داشت.مهدی نوری با استفاده ار تجربه اش خط هافبک را رهبری کرد نوری یکی از خوب های فولاد بود ولی وی نیز چند توپ را به راحتی تقدیم به هافبک های پرسپولیس کرد که می توانست برای فولاد دردسر ساز شود. البته تجربه او در متم زدن از عوامل برتری فولاد در میانه میدان بود!
بختیار رحمانی با این بازی نا امیدکننده ، نشان داد که در بازی های حساس تمرکز لازم را ندارد .شاید از دلایلی که کی روش وی را دعوت نمی کند این است.بختیار در این بازی به هیچ وجه در حد بختیار هفته های قبل نبود.
 اسماعیل شریفات در این بازی فوق العاده ظاهر شد و خط دفاع پرسپولیس را بارها جاگذاشت وی اگر کمی خوش شانس بود می توانست گل پیروزی تیمش را بزند.با این بازی شاید قه نوعی حسرت از دست دادنش رابخورد.نبودوی در تیم ملی مورد انتقاد بعضی اهالی فوتبال است.
 لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی فولاد که این بازی به جای خط حمله یک خط عقب تر به بازی گرفته شد.بازیکنی که بهترین گلزن فولاد است و بهترین موقعیت فولاد ضربه ی وی به تیرک دروازه بود.لوسیانو از خرید های خوب فولاد به حساب می آید.
واما آرش افشین...او چشم نواز ترین بازی های ممکن را در خط حمله فولا انجام می دهد ولی در گلزنی کم دفت است. آرش در این بازی یک شوت استثنایی زد که می توانست یکی از زیباترین گل های لیگ را باعث شود اما نیلسون در دروازه پرسپولیس سد محکمی بد.
 فولاد با این یک امتیاز به رده سوم جدول رفت و از این پس باید بازی های پیش رویش را مدام ببرد.فولاد شانزدهمین بازی خود بدون شکست را به سلامت به پایان رسید و در صورت شکست نخوردن در بازی بعد یک دور کامل تیم های لیگ را بدون شکست زده است. اگرکمی با انصاف باشیم ، این تیم حقش رفتن به آسیاست و باید برای قهرمانی بجنگد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها