کد خبر: ۱۱۰۶۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
کارشناس داوری فوتبال تاکید کرد بازی پرسپولیس برابر فولاد صحنه مشکوک به پنالتی نداشت.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: مظفری زاده در این دیدار کار سختی نداشت. در یکی از صحنه هایی که در محوطه جریمه فولاد رخ داد وی به درستی به غلامرضا رضایی اخطار داد. ضمن این که اخطار در صحنه یی که بازیکنان پرسپولیس نسبت به خطای پنالتی روی نوری اعتراض داشتند باید عنوان کرد که هم این اتفاق بیرون محوطه جریمه رخ داد و هم خطایی انجام نگرفته بود.

این کارشناس افزود: کهوری کمک داور اول این دیدار در دو صحنه نسبت به آفسایدگیری اشتباه کرد. در مرتبه اول او آفساید بازیکن پرسپولیس را نگرفت و در یک مورد دیگر که مهاجم فولاد در منطقه آفساید قرار داشت پرچم نزد تا خطر دروازه پرسپولیس را تهدید کند.

وی در خصوص این که گفته می شود بازیکنان پرسپولیس در دیدارهای اخیر با جوسازی قصد دارند داوران را تحت تاثیر قرار بدهند خاطرنشان کرد: باید پذیرفت که برخی داوریها علیه پرسپولیس بوده است. اگر در دربی هر سه صحنه مشکوک برای این تیم پنالتی اعلام می شد هم قابل دفاع بود و همانطور که دیدیم کارشناسان در خصوص آن اجماع نظر نداشتند. ضمن این که در صحنه های مشکوک کارشناسان به سمت داوران غش می کنند!

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولادخوزستان در هفته بیست و چهارم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر امروز چهارشنبه با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها