کد خبر: ۱۱۰۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۴ فروردين ۱۳۹۰

به گزارش شبکه ایران، درحالی که دیکتاتورهای منطقه هر روز دست به جنایات جدیدی علیه مردم کشور خود می‌زنند، روند اعلام حمایت ملت‌های جهان از انقلاب‌های اسلامی در خاورمیانه نیز رو به گسترش است و وارد فاز جدیدی شده است.

دز همین راستا و در پی اعتراضات اخیر مردم در کشورهای منطقه و سرکوب گسترده انقلابیون به ویژه درکشورهای بحرین، یمن و لیبی، آزادی‌خواهان جهان اقدام به راه اندازی کمپین امضاء در حمایت از این ملت‌های مظلوم کرده‌اند تا اینگونه صدای مظلومیت این مردم را به گوش جهانیان و سازمان‌های حقوق بشری برسانند.

کاربران اینترنت هم با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، اعتراض شدید خود نسبت به سرکوب مردم منطقه توسط رژیم آل سعود و آل خلیفه را با راه‌اندازی یک صفحه جمع‌آوری امضاء در فضای مجازی اعلام کرده‌اند.

این کمپین (پویش) در سایت بین‌الملی http://www.petitiononline.com/ssi2011/petition.htmlقرار دارد و طرفداران صلح و حقوق بشر از سراسر جهان با مراجعه و امضای آن از این حرکت بشردوستانه اعلام حمایت می‌کنند.

گفتنی است مردم انقلابی کشورمان به ویژه دانشجویان نیز با راه اندازی سایت ها، وبلاگ ها و صفحاتی درشبکه های اجتماعی خواستار پایان یافتن هرچه سریع تر جنایات علیه مردم مظلوم این کشورها و به رسمیت شناختن حق مسلم آنان در تعیین سرنوشت خود می باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها