کد خبر: ۱۱۰۴۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
سلیمی‌زاده با بیان اینکه منافع ملی که اصلاح‌طلبان از آن صحبت می‌کنند را باید در کارنامه آنها دید، گفت: منافع ملی در مذاکرات هسته‌ای و دیپلماسی آنها دیده نشد، سخن آنها در این مورد خنده‌دار است.

به گزارش 598، محمد هادی سلیمی‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه در گذشته گفتمان اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود داشت، گفت: وقتی گفتمان اصلاح‌طلبان برای مردم مشخص شد، مردم روی به جریان اصولگرایی آوردند.

وی گفت: این رویگردانی مردم باعث شد تفکر اصلاح‌طلبی در جامعه حذف شود. این موضوع را خود آنها نیز فهمیده‌اند که تفکرشان در بین مردم جایی ندارد و به همین دلیل هر اقدامی انجام می‌دهند تا کمی ماندگارتر شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه سعه‌ صدری که فتنه‌گران از آن دم می‌زنند از تناقض‌گویی ‌آنهاست، ادامه داد: اینان با مطرح کردن بحث منافع ملی می‌خواهند راهی برای ورود به انتخابات آینده پیدا کنند و اساسا صحبت درباره منافع ملی تناقض گفتمان اصلاح‌طلبی است؛ اصلاح‌طلبان این سعه صدر را در انتخابات 88 نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان نه تنها به انقلاب بلکه به قانون هم اهمیت نمی‌دهند، امام (ره) در اوایل انقلاب فرمودند که قانون همه چیز است و کسی که قانون را قبول ندارد حق شرکت در انتخابات را ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه منافع ملی که اصلاح‌طلبان از آن صحبت می‌کنند را باید در کارنامه آنها مشاهده کرد، گفت: منافع ملی که در مذاکرات هسته‌ای آنها رعایت نشد؛ در دیپلماسی آنها نیز دیده نشد، سخن آنها در مورد منافع ملی موضوع خنده‌داری است.

وی در پایان گفت: مسئول لطماتی که به منافع ملی در فتنه 88 به کشور وارد شد، خود سران فتنه هستند؛ کسانی که دم از منافع ملی می‌زنند اما در سال 88 منافع ملی را در نظر نگرفتند. پرونده آنها هنوز بسته نشده است و باید مجازات شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها