کد خبر: ۱۱۰۴۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
مجری برنامه 90 با تقابل خبرنگاران و سرمربی استقلال حرمت رسانه را هم زیر سوال برد.

به گزارش مدال نیوز، نتیجه تلاش عادل فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب 90 برای تقابل خبرنگاران با امیر قلعه نوعی افزایش درگیری بین اهالی رسانه در صفحه های اجتماعی بود.

خبرنگاران و روزنامه نگاران و حتی برخی سردبیران ورزشی در فضای مجازی و صفحه های اجتماعی مثل فیس بوک به جان هم افتادند! برخی روزنامه نگاران هوادار قلعه نوعی دیگران را تهدید به افشاگری به مسایل خصوصی زندگی شان کردند و طرف مقابل هم مطالبی تکان دهنده از پشت پرده برخی روزنامه های ورزشی را عیان کردند؛ این کاری است که برنامه 90 با ورزش فوتبال ما و حالا رسانه ها  کرد و نتیجه اش هم همین فوتبال عقب مانده و عقب افتاده است .

جالب است که خود فردوسی پور با برنامه به ظاهر  پرمخاطبش هم هر روز هم بالای سر جسد فوتبال ایران شیون و زاری سر میدهد مجری که در هر برنامه مدیرعامل و سرمربی ، بازیکن و مربی و داوران را به جان هم انداخت حالا مثلا می خواهد از رسانه ها دفاع کند و نتیجه اش به جان هم افتادن خبرنگاران و از هم دریده شدن پرده حیا بین اهالی رسانه شده است .

آقای فردوسی پور ای کاش نودی هم بود که شما را به بوته نقد می کشید ای کاش حداقل جسارت داشتید و با خبرنگاران مناظره می کردید شما که همه فوتبال ایران را به چالش می کشید چرا از نقد و مصاحبه فراری هستید و فقط سعی میکنید با عاشقان سینه چاک خود در رسانه ها ارتباط داشته باشید؟!! آقای فردوسی پور چرا از پاسخگویی به خبرنگاران فراری هستید! ؟ اگر مدیر ، مربی  و بازیکنی با شما چنین رفتاری بکند شما چه بلایی بر سر او در شو پرمخاطبتان می آورید؟

آقای فردوسی پور شما را بخدا به این شو مثلا پرمخاطبتان پایان دهید یا حداقل رویه این برنامه فوتبالی را عوض کنید تا بیش از این پرده حیا و شرم بین اهالی فوتبال و حالا رسانه از بین نرود؛ آقای فردوسی پور اینقدر نگویید کجای دنیا چنین و چنان است از شما می پرسیم کجای دنیا یک نفر متکلم وحده و به قول برخی از اهالی فوتبال بوعلی سینای فوتبال می شود و همه را با خنده ها، کنایه ها و متلک هایش به سخره می گیرد؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها