کد خبر: ۱۱۰۴۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
کارشناس فوتبال ایران گفت: «نظر من در مورد دربی همان است که گفتم.»

جام ورزشي؛ اظهارات حمیدرضا صدر بعد از دربی 76 مبنی بر اینکه با این بازی، تیم ملی به جام جهانی نمی رود به مذاق قلعه نويی خوش نیامده است. سرمربی استقلال با انتقاد از این اظهار نظر، این پرسش را مطرح کرد که دربی چه ربطی به صعود تیم ملی به جام جهانی دارد.


قلعه نويي در برنامه 90 بار دیگر به انتقاد از اظهارات دکتر صدر پرداخت بدون اینکه اسم وی را بیاورد، اما وقتی اسم او آورده شد، آن را رد نکرد.


دکتر صدر در اين خصوص گفت: «من خودم برنامه را ندیدم اما دوستانی زنگ زدند و ماجرا را گفتند. حرفم این است که دربی ویترین فوتبال ایران است و وقتی ما این بازی را تماشا می کنیم و از کیفیت آن خوشمان نمی آید باید هم انتقاد کنیم.»


وی افزود: «شما مرا می شناسید. من هیچ وقت بحث را دو نفره نمی کنم و جواب کسی را نمی دهم. مخاطب من هم همیشه مردم هستند. ویترین فوتبال اسپانیا ال کلاسیکو است. کیفیت آن بازی بالا است و ما می گوییم فوتبال اسپانیا سطح بالایی دارد. اما در ویترین فوتبال ایران چه دیدیم؟»


صدر با بیان اینکه بارها از کی روش انتقاد کرده، اظهار داشت: «قراردادن من کنار کی روش در حالی که من منتقد او هستم درست نیست. بعد از بازی با لبنان من انتقادات تندی از کی روش کردم و می گویم که او دنبال سوداگری است. از خدایش است که اخراجش کنند. من که حامی او نیستم.»


این کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: «من هیچ وقت دنبال این نبودم که یکی را بکوبم و دیگری را بالا ببرم. نظرم را می گویم. کی روش دچار اشتباهاتی شد که من بارها آنها را متذکر شدم. بازی با لبنان که در بیروت برگزار شد من آنجا بودم و بعد از بازی از اشتباهاتش گفتم. یادتان نیست؟»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها