کد خبر: ۱۱۰۴۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
کارلوس کی‌روش که گفته می‌شد قصد دارد با دعوت همزمان رحمتی و نکونام به خانه‌اش، این دو بازیکن ملی‌پوش استقلال را آشتی بدهد، از تصمیم خود منصرف شد.

جام ورزشي؛ اگرچه کارلوس کی‌روش بعد از ماجراهای اخیر سیدمهدی رحمتی، به صراحت گفت حتی اگر دانیال داوری برای بازی با لبنان به تهران نیاید، رحمتی را به اردو دعوت نمی‌کند اما مسئولان فدراسیون فوتبال در حال تلاش برای جلب رضایت کی‌روش بودند تا او از تصمیم خود صرف‌نظر کند.


برابر با شنیده‌های ما حتی برخی از چهره‌های سرشناس فوتبال ما که روابط خوبی با کی‌روش دارند، از سرمربی تیم‌ملی خواسته بودند رحمتی و نکونام را همزمان به خانه خود دعوت کند و این دو ملی‌پوش را آشتی بدهد. اهالی فوتبال وقتی دیدند اختلافات رحمتی و نکونام بالا گرفته و مدیران و مربیان استقلال هم قادر به حل مشکل نیستند، به کی‌روش رجوع کردند تا شاید سرمربی تیم‌ملی این معضل را حل کند.


گویا کی‌روش هم جدا از بحث دعوت کردن یا نکردن رحمتی به اردوی تیم‌ملی، قصد داشت پس از بازی با لبنان، رحمتی و نکونام را به خانه خود دعوت کند و از این دو بازیکن استقلال بخواهد به خاطر منافع ملی و شرایط حساس تیم‌ملی به اختلافات خود پایان بدهند اما از یک منبع موثق شنیدیم شعارهای امروز هواداران استقلال علیه کی‌روش در حمایت از سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم‌ملی را از دخالت در این موضوع منصرف کرده است.


یکی از کسانی که در تدارک مراسم آشتی‌کنان رحمتی و نکونام با پا درمیانی کی‌روش بود، در این خصوص گفت: «متاسفانه شعارهای تند هواداران استقلال کار را خراب کرد. برخی از نزدیکان کی‌روش هم به او گفته‌اند این شعارها جهت‌دار بوده و عده‌ای به هواداران استقلال خط داده‌اند و به همین دلیل فعلا نمی‌توانیم بحث پا درمیانی کی‌روش در ماجرای رحمتی و نکونام را مطرح کنیم و باید صبر داشته باشیم تا سرمربی تیم‌ملی اتفاق امروز را فراموش کند!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها