کد خبر: ۱۱۰۴۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
یک زمانی علی دایی مرا متهم به استقلالی بودن کرد و حالا فتح الله زاده مرا متهم به پرسپولیسی بودن می کند.

جام ورزشی، با وجود اینکه چند روز از داربی 76 پایتخت می گذرد اما همچنان اظهارنظر درخصوص اتفاقات این دیدار ادامه دارد. بخش زیادی از کشمکش ها هم به دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال که محسن قهرمانی اعتقاد به پنالتی در هیچکدام را نداشت، مربوط می شود.

 

یکی از این دسته کارشناسان هوشنگ نصیرزاده بود که معتقد است قهرمانی به درستی برای پرسپولیس پنالتی نگرفته است. همین موضوع باعث شد سیدجلال حسینی در اظهارنظری نصیرزاده را استقلالی معرفی کند.

 

هوشنگ نصیرزاده ازخود دفاع می کند: بازیکنی مثل سیدجلال حسینی که حرفه ای است، نباید حرف های غیرحرفه ای بزند. افکار یک بازیکن حرفه ای نباید مثل سکوها باشد. اینکه یک کارشناس داوری به رنگی بودن متهم شود اصلا کار درستی نیست.

 

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از داربی موضع تندی علیه داوری گرفت و فتح الله زاده در مصاحبه ای خطاب به رویانیان گفت که چرا نظر نصیرزاده که مشاور خود شماست را قبول ندارید؟ در واقع مدیرعامل باشگاه استقلال، نصیرزاده را پرسپولیسی معرفی کرده است.

 

این موضوع هم با واکنش این کارشناس داوری مواجه شد: یک زمانی علی دایی مرا متهم به استقلالی بودن کرد و حالا فتح الله زاده مرا متهم به پرسپولیسی بودن می کند. احتمالا صحبت های فتح الله زاده به این خاطر است که من نیم فصل اول در یک دوره کلاس روانشناسی برای بازیکنان پرسپولیس شرکت کردم. در هر حال تمام این اظهارنظرها دقیقا نشان می دهد که من مستقل هستم واصلا رنگی نیستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها