کد خبر: ۱۱۰۳۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به هیچکس ربطی ‌ندارد چه کسی را تعویض می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد کاظمی پس از شکست یک بر صفر تیم‌اش مقابل نفت تهران در کنفرانس مطبوعاتی گفت: یکی از باخت‌های نادر عمر 25 ساله ورزشی من امروز رقم خورد. با وجود اینکه با توجه به بستن تیم ما از سوی حریف چندان شرایط خوبی نداشتیم روی یک موقعیت حریف دروازه ما باز شد و بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: 7-8 موقعیت خوب داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم که من این اتفاق را به بدشانسی‌مان ربط می‌دهم، مشکلات دست به دست هم داده، روی یک اوت دستی اشتباه می‌کنیم و همان توپ به گل تبدیل می‌شود، اعتقادی به اینکه تیم‌مان استرس دارد ندارم و فقط این موضوع را به بدشانسی ربط می‌دهم، جا دارد از هوادارانمان نیز به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کنم.

کاظمی تأکید کرد: باید تلاش بیشتری انجام دهیم و اشتباهات بچه‌گانه نکنیم، تنها در نیمه دوم بازی مقابل سپاهان از لحاظ فنی از حریف‌مان بدتر بودیم و در سایر دیدارها همواره عملکرد خوبی داشتیم، بازیکنانم باید بدانند که در دقایق پایانی نباید ریسک کنند و لحظات پایانی مسابقه فرصتی برای جبران اشتباهات نداریم.

کاظمی در مورد اینکه چرا پیام صادقیان را تعویض کرد، اظهار داشت: این کار را کردم چرا که پیام در زمین راه می‌رفت، ما از بازیکن خواسته‌هایی داریم که باید به آنها عمل کند، در مورد تعویض کردن نباید به تماشاگران یا شخص دیگری جواب بدهم، یک زمان بازیکن 80 دقیقه دویده و جلوی زمین پرس کرده است، به خاطر اینکه او توان بدنی‌اش تحلیل رفته باید تعویض شود. به هیچکس ربط ندارد چه تعویضی انجام می‌دهم، باید ببینید من به بازیکن گفته‌ام فلان بازیکن را بگیرد اما او مقابل بازیکن دیگری قرار گرفته است، تمام مسئولیت شکست با من است و نمی‌خواهم این موضوع را به کس دیگری ربط دهم، ما خوب بازی کردیم و فقط شانس نداشتیم.

کاظمی در پاسخ به این سوال که خوب بازی کردن مهم نیست و اگر تیم به لیگ یک سقوط کند کسی نمی‌گوید ذوب‌آهن خوب بازی کرده و در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند، عنوان کرد: من نباید سیبل شوم، ما بهترین دفاع و بهترین هافبک‌ها را نداریم، در فوتبال اگر نتیجه می‌خواهید باید فوتبال بازی کنید، تیم‌های منچستر، بارسلونا و ... که اکنون در صدر جدول قرار دارند همه فوتبال بازی می‌کنند و به این خاطر است که نتیجه می‌گیرند، ما امروز روی بدشانسی باختیم به این خاطر مسئولیت باخت را قبول می‌کنم و تمام فشار را بر عهده می‌گیرم که می‌دانم بازیکنانم تیم را از این شرایط خارج می‌کنند و این توانایی در وجود آنها قرار دارد؛ شاید اگر مربی دیگری اینجا می‌آمد، می‌گفت که من تیم را نبستم و از این جور بهانه‌ها می‌آورد اما ما مردانه تلاش می‌کنیم تا هرچه زودتر شرایط‌مان بهتر شود.

کاظمی تأکید کرد: هیچکدام از تیم‌های لیگ برتر در تمرینات‌شان روی ضربه زدن در چارچوب به اندازه ما کار نمی‌کنند، ما فقط با بدشانسی روبه‌رو می‌شویم که توپ‌هایمان به گل نمی‌رود، وقتی بازیکن در موقعیت تک به تک توپ را نمی‌تواند به گل تبدیل کند دیگر من چه باید بگویم، اگر امروز به پیروزی می‌رسیدیم 2 رده بالاتر می‌آمدیم و این موضوع را به بازیکنان تأکید کرده بودم، ما اگر دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم باید تلاش بیشتری انجام دهیم و من به این موضوع اعتقاد دارم که ذوب‌آهن در هفته‌های آینده بالا می‌آید و هیچ نگرانی‌ ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها