کد خبر: ۱۱۰۳۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه سپاهان پس از بازي اين تيم مقابل فجر سپاسي انتقاد شديدي از فدراسيون فوتبال کرد.
عليرضا رحيمي در گفت‌وگو با فارس درباره اينکه عليرضا فغاني در ديدار با فجر سپاسي يک پنالتي مشکوک براي سپاهان نگرفت اظهار داشت: بعد از بازي با فجر سپاسي براي اينکه براي خودم مشخص شود که آيا فغاني به درستي براي ما پنالتي نگرفته يا خير به فريدون اصفهانيان رئيس کميته داوران زنگ زدند و به او گفتند آيا بازي را ديده است يا نه؟ اما او در جواب به من مي‌گويد با پيکان بازي داشتيد که به او گفتم ما هفته پيش با پيکان بازي داشتيم.

وي افزود: به اصفهانيان مي‌گويم تو نمي‌داني که ما با چه تيمي بازي داريم و پاسخ مي دهد: به من برنامه‌ اين هفته را ندادند.

رحيمي تاکيد کرد: شما ببينيد فدراسيون فوتبال دست چه کساني افتاده است. آيا با اين وضعيت و اين فوتبال حق‌‌ است که به جام جهاني برويم. من به رئيس کميته داوران زنگ زدم تا مطمئن شوم خطاي روي خلعتبري پنالتي بود يا نه شايد من اشتباه مي‌کنم و نخواستم قضاوت کنم. من به اصفهانيان گفتم من به تو نمي‌گويم با چه تيمي بازي داشتيم اما مگر شما داوران را نمي‌چيني؟ مگر روزنامه نمي‌خواني يا اخبار نمي‌شنوي که نمي‌دانيد چه تيم‌هايي با هم بازي دارند!

يک شهروند عادي اکنون مي داند که چه تيم‌هاي با هم بازي دارند.

مدير عامل سپاهان در ادامه تاکيد کرد: از جامعه فوتبال عذرخواهي مي‌کنم که در اين مدت از اين فدراسيون فوتبال حمايت کردم. من فقط مي‌خواستم نظر رئيس کميته داوران را بپرسم. وقتي رئيس کميته داوران نمي داند فغاني امروز داور چه مسابقه‌اي است ،چه انتظاري بايد از اين فدراسيون داشته باشيم. من فيلم اشتباهات داوري به ضرر سپاهان را تهيه مي‌کنم تا ببينيد تيم ما چقدر لطمه مي‌خورد. اگر در بازي‌هاي اخير يک شوت به اشتباه به نفع سپاهان گرفته شده باشد به من نشان دهيد. من چقدر بايد به تماشاگر و بازيکنان تيم خود بگويم اعتراض نکنيد و مدام در حال چوب خوردن هستم و البته مي‌دانم از کجا چوب مي‌خورم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها