کد خبر: ۱۱۰۱۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
مهندس سعید قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه 598 مبنی بر نظر حضرتعالی در خصوص مستند مذکور بیان داشتند که: مستند "ظهور بسیار نزدیک است" التقاطی از مسائل واقعی و غیر واقعی است اما با ترکیبی بسیار بد و نتیجه گیری بسیار سبک و انحرافی.
پايگاه 598 علي شعباني/ انتشار وسیع سی‏دی فیلم مستند با نام "ظهور بسیار نزدیک است"، واکنش های متفاوتی را در پی داشته است که در چند روز گذشته با اعتراضات علما و شخصیت های گوناگونی روبه رو گردیده است.

مهندس سعید قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه 598 مبنی بر نظر حضرتعالی در خصوص مستند مذکور بیان داشتند که: مستند "ظهور بسیار نزدیک است" التقاطی از مسائل واقعی و غیر واقعی است اما با ترکیبی بسیار بد و نتیجه گیری بسیار سبک و انحرافی.

شایان ذکر است سازندگان این مستند جنجالی طی بیانیه ای برای تلطیف اوضاع و جلوگیری از اعتراضات بیشتر علیه رویه غلط، مشکوک و نادرست خود، اشتباهات خود را پذیرفته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۱ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۰
۱
يك سال است كه سايت u313 دارد فعاليت مي‌كند و اين حرف‌ها و مطالب را مي‌نويسد آقايان يا دوزاري‌شان خيلي كج است يا اينكه تازه امروز فهميدند چطور كلاه سرشان رفته و جايي در دولت ظهور ندارند كه به انتقاد روي آوردند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
کار شاقی نکردن با نظر قبلی موافقم .
سال گذشته بیشتر لینک های 313 و ظهور را سیو دادم خواهرزاده شاغل در سیمای برون مرزی عربی .
امسال عید نظر منو تاید میکرد که اردن چشم فتنه است اما ...
----------------------
اما.................
اصولا ما عادت داریم مبارزه و حتی شلیک خمپاره بر سر اسرائیل را منحصر به خود کنیم .
مثلا شلیک 8 کاتیوشا توسط اهل سنت لبنان به اسرائیل . همه ترش کردیم . تا ته قصه را بخوانید دیگر
یا حق
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
بهتره با اين نوع مسائل كه فرهنگي هستند برخورد فرهنگي صورت بگيره نه اطلاعاتي و فيزيكي.
به نظر بنده به جاي اينكه اطلاعات وارد عمل بشه و به جاي اينكه نقدهاي تند بشه، ايكاش يه مستند ديگه ساخته ميشد و راه درست را نشون ميداد و اين هم در سطح گسترده در جامعه پخش ميشد. مثل فيلم فتنه كه يكي از كشورهاي اروپايي بر عليه اسلام ساخت و در جواب‌ اون فراتر از فتنه ساخته شد و خوب جواب داد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام خدمت همه عزیزانی که منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) هستند.

آقای مشائی مواظب باشید با این کار هایی که انجام می دهید خشم ولایت مداران را به اوج خود نرسانید زیرا اگر این اتفاق بیافتد هیچ کسی جلودار ما نخواهد بود .

فکر کرده اید با استفاده از نام مبارک امام زمان (عج) و مدعی شدن داشتن ارتباط با آن حضرت می توانید به نیات شوم و پلید خود برسید.

مواظب روز ظهور باشید که آن وقت در امان نخواهید بود.

وَلَمَّا جَاءَهُمْ رَسُولٌ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ مُصَدِّقٌ لِمَا مَعَهُمْ نَبَذَ فَرِيقٌ مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ كِتَابَ اللَّهِ وَرَاءَ ظُهُورِهِمْ كَأَنَّهُمْ لَا يعْلَمُونَ(البقرة/101)
و هنگامي که فرستاده‌اي از سوي خدا به سراغشان آمد، و با نشانه‌هايي که نزد آنها بود مطابقت داشت، جمعي از آنان که به آنها کتاب (آسماني) داده شده بود ، کتاب خدا را پشت سر افکندند؛ گويي هيچ از آن خبر ندارند!!



قَدْ خَسِرَ الَّذِينَ كَذَّبُوا بِلِقَاءِ اللَّهِ حَتَّى إِذَا جَاءَتْهُمُ السَّاعَةُ بَغْتَةً قَالُوا يا حَسْرَتَنَا عَلَى مَا فَرَّطْنَا فِيهَا وَهُمْ يحْمِلُونَ أَوْزَارَهُمْ عَلَى ظُهُورِهِمْ أَلَا سَاءَ مَا يزِرُونَ(الأنعام/31)
آنها که لقاي پروردگار را تکذيب کردند، مسلما زيان ديدند؛ (و اين تکذيب، ادامه مي يابد) تا هنگامي که ناگهان قيامت به سراغشان بيايد؛ مي‌گويند: «اي افسوس بر ما که درباره آن، کوتاهي کرديم!» و آنها (بار سنگين) گناهانشان را بر دوش مي‌کشند؛ چه بد باري بر دوش خواهند داشت!



يوْمَ يحْمَى عَلَيهَا فِي نَارِ جَهَنَّمَ فَتُكْوَى بِهَا جِبَاهُهُمْ وَجُنُوبُهُمْ وَظُهُورُهُمْ هَذَا مَا كَنَزْتُمْ لِأَنْفُسِكُمْ فَذُوقُوا مَا كُنْتُمْ تَكْنِزُونَ(التوبة/35)
در آن روز که آن را در آتش جهنم، گرم و سوزان کرده، و با آن صورتها و پهلوها و پشتهايشان را داغ مي‌کنند؛ (و به آنها مي‌گويند): اين همان چيزي است که براي خود اندوختيد (و گنجينه ساختيد)! پس بچشيد چيزي را که براي خود مي‌اندوختيد!

پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها