کد خبر: ۱۱۰۱۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال استقلال گفت: «آلومينيوم پيشنهاد داد گفتم ايمون زايد را چه کار کنم؟!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پرويز مظلومي بعد از ماه‌ها اعتراف کرد که در زمان مربي‌گري او هم استقلال مشکل کاپيتاني داشت و حتي گفت: «ساعاتي پيش از دربي 74 بازيکنان استقلال سر بازوبند دعوايشان شد وگرنه من داربي بباز نبودم. در واقع من به بازوبند باختم نه به پرسپوليس و زايد.» سرمربي سابق استقلال وقتي از اين تيم جدا شد پيشنهاداتي از تراکتورسازي، مس کرمان و آلومينيوم هرمزگان داشت اما با گذشت 23 هفته از ليگ هنوز خانه‌نشين است.


* روز دربي دوست نداشتيد روي نيمکت استقلال باشيد؟


- خب من دربي‌هاي زيادي را تجربه کرده‌ام. 5 بار به عنوان سرمربي استقلال مقابل پرسپوليس قرار گرفتم که 4 بازي پياپي را بردم و يک‌بار هم به شکل عجيبي باختيم ضمن اين‌که من حدود 20بار هم به عنوان بازيکن و کمک مربي روبه‌روي پرسپوليس قرار گرفتم و در 60، 70 درصد مواقع موفق بودم.


* پس خيلي حسرت دربي را نداشتيد؟


- نه ديگر. البته دربي جذابيت‌هاي خودش را دارد ولي من تجربه‌اش را زياد داشته‌ام حالا چه تلخ و چه شيرين.


* فکر مي‌کنيد استقلال قهرمان مي‌شود؟


- به نظر من استقلال با اين بضاعتي که دارد شانس اول قهرماني است. آن‌ها بسياري از مشکلات پارسال ما را ندارند. ما در نيم‌فصل دوم 4، 5 مصدوم کليدي داشتيم و فرهاد مجيدي هم رفت. اگر مجيدي، جباري، آندو و... بودند با اختلاف 8 تا10 امتياز قهرمان مي‌شديم.


* شما بعد از مدت‌ها اعتراف کرديد که در استقلال سال گذشته هم مشکل کاپيتاني وجود داشت.


- بله و اتفاقا خيلي هم به ما ضربه زد. ظهر دربي و در حالي که تنها 2، 3 ساعت به آن بازي حساس مانده بود سر ميز نهار بازيکنان ما با صداي بلند سر همين بازوبند دعوايشان شد و من هاج و واج مانده بودم که چرا چنين شده است. واقعا جاي تاسف دارد براي بازيکناني که ادعاي استقلالي بودن و دلسوزي براي مردم را دارند اما درست 3 ساعت قبل از يک دربي حساس هر چه از دهانشان درمي‌آيد مي‌گويند و تيم را به هم مي‌ريزند.


* چرا شما برخورد نکرديد؟


- 3 ساعت مانده به دربي چه کار بايد مي‌کردم؟ بايد 3 بازيکن اصلي را کنار مي‌گذاشتم؟ مگر الان چطوري با مشکل بازوبند برخورد کرده‌اند. طرف مصاحبه مي‌کند و مي‌گويد هيچ مشکلي نداريم و همه چيز خوب است اما آيا واقعا هيچ مشکلي سر بازوبند و ساير مسائل نيست؟


* قلعه‌نويي مي‌گفت امسال بيشتر از سال گذشته مشکل مالي داريم.


- اصلا اينطور نيست. خود من که سرمربي بودم و نتيجه هم گرفتم الان کلي طلب دارم خب اگر وضع مالي باشگاه خوب بود که حداقل پول سرمربي‌اش را مي‌داد. اين حرف‌ها را باور نکنيد.


* هفته گذشته نهار پيش فتح‌الله زاده بوديد؟


- بله خاطره‌ها زنده شد و گپ و گفت خوبي داشتيم. به هر حال حاجي ميهمان‌نواز است.


* از شما حمايت لازم شد؟


- حمايت که شد اما اگر مشکلات مالي نبود و آن مصدوميت‌ها پيش نمي‌آمد و البته شما هم ما را اذيت نمي‌کرديد پرويز مظلومي هنوز سرمربي استقلال بود!


* پيشنهاد جديدي نداشتيد؟


- پيشنهاد که هست ولي بايد ببينيم چه مي‌شود. چندي قبل از آلومينيوم هرمزگان زنگ زدند و پيشنهاد دادند که من گفتم اي بابا هرجا ما مي‌رويم ايمون زايد هم هست. او را بايد چه کار کنم (مي‌خندد) پيشنهادات ديگري هم شده اما عجله‌اي ندارم و هرچه قسمت باشد همان مي‌شود.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها