کد خبر: ۱۱۰۱۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
عملکرد خوب پرسپولیس در نیم فصل دوم و با رهبری یحیی گل محمدی چشم سرمربی تیم ملی را هم گرفته و این اتفاق در فهرست آینده تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، با توجه به اینکه پرسپولیس در نیم فصل اول خوب نتیجه نمی گرفت اما همیشه بازیکنان زیادی در تیم ملی داشت، منتقدان زیادی تصمیم کی روش را زیر سئوال می بردند و انتخاب سرمربی تیم ملی را غیرمنطقی می دانستند.

 

اما با درخشش پرسپولیس در نیم فصل دوم حالا کی روش می تواند با دست بازتری بازیکنان مورد نظرش را انتخاب کند.

 

آنطور که از تیم ملی خبر می رسد در فهرست تیم ملی فوتبال کشورمان، نه تنها سهمیه سرخ ها کم نخواهد شد، بلکه به احتمال زیاد یک یا 2 بازیکن جدید هم به تیم ملی دعوت می شوند.

 

ظاهرا حقیقی که یک زمان به دلیل مصدومیت و افت فنی از تیم ملی کنار گذاشته شده بود با توجه به نمایش درخشانش در پرسپولیس، بار دیگر چشم مربی تیم ملی را گرفته و در اردوی آینده ملی پوشان حضور خواهد داشت.

 

البته یحیی گل محمدی اصلا دوست ندارد که تعداد ملی پوشان تیمش زیاد شود، چرا که معتقد است در این شرایط که پرسپولیس رو به جلو حرکت می کند و روی نوار پیروزی قدم بر می دارد، حضور بازیکنان زیاد در تیم ملی می تواند این روند را متوقف کند و این همان چیزی است که یحیی را می ترساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها