کد خبر: ۱۱۰۰۲۰
زمان انتشار: ۰۱:۲۸     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
در حال حاضر در تیم انتخاباتی قالیباف در سیستان و بلوچستان از اصولگرا و اعضای ستادهای انتخاباتی فتنه گران گرفته تا نزدیکان برخی جریانات افراطی مذهبی دیده می شود.
به گزارش 598، زاهدان پرس نوشت: رویکرد عملگرایی قالیباف که برای رای آوری به همه طیف‌ها و جریانات نه نمی گوید هم اینک در شهرداری تهران کاملا نمایان است.

قالیباف در شهرداری تهران مجموعه جالبی از همزیستی اصلاح طلب گرفته تا افراد اصولگرا را در خود جای داده و تنها رسیدن به هدف مشترک یعنی کسب قدرت اجرایی کشور برای هماهنگ کردن این افراد ظاهرا کفایت می کند!

آنچه از عملکرد و تلاش قالیباف برای جذب رای در سیستان و بلوچستان نیز می توان برداشت کرد ادامه همین سیاست جذب همه و عملگرایی بدون حفظ اصولگرایی بوده است.

در حال حاضر در تیم انتخاباتی قالیباف در استان از اصولگرا و اعضای ستادهای انتخاباتی فتنه گران گرفته تا نزدیکان برخی جریانات افراطی مذهبی دیده می شود.

درباره رابطین قالیباف در استان سخن فراوان است ولی در این میان عملکرد برخی مدعیان اصولگرایی که تابلو فروش خود را از زمان انتخابات اسفند مجلس به جریان انحرافی و اینک به قالیباف بالا برده اند جالب می باشد که باید در آینده نزدیک نیز به آن بیشتر پرداخت!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها