کد خبر: ۱۰۹۹۸۲
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس گفت: «بهتر است آقای شیرینی حد و حدود خود را بداند، زمانی که ایشان به دنیا نیامده بود قلعه نویی برای این فوتبال افتخار آفرینی می کرد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ سردار زارع در خصوص اظهارات سعید شیرینی علیه امیر قلعه نویی گفت: «این حرف ها فضای فوتبال را تیره می کند. شیرینی باید حد و حدود خود را بداند. زمانی که آقای قلعه نویی برای فوتبال این مملکت افتخار آفرینی، شیرینی هنوز به دنیا نیامده بود.»


وی افزود: «من می دانم که شیرینی قبل از هر مصاحبه ای با آقای رویانیان هماهنگ می کند. در این شکی ندارم. او تحت نفوذ و سیطره رویانیان است. در مورد مصاحبه ای که علیه قلعه نویی انجام داد نمی دانم با رویانیان هماهنگ کرده یا نه ولی در کل همیشه با او هماهنگ است و بدون اجازه او مصاحبه ای نمی کند.»


زارع ادامه داد: «او درباره آقای عرب معاون اجرایی باشگاه استقلال هم حرف زده. باید به او بگویم که اول در مورد افراد مطالعه کن بعد حرف بزن. آقای عرب سال ها در ورزش بوده. شاید 30 سال در این ورزش سابقه دارد. او عضو هیئت رییسه فدراسیون ورزش های زورخانه ای بود و مشاور عالی فدراسیون جودو.»


زارع تأکید کرد: «باز هم می گویم که باقری باید سرپرست پرسپولیس شود. او می تواند به گل محمدی روی نیمکت مشورت هم بدهد. رویانیان دست از لجاجت بردارد و شیرینی را کنار بگذارد. او قبل از اینکه به پرسپولیس بیاید حتی یک روزنامه ورزشی هم نخریده بود.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب قهرمانی به عنوان داور دربی امنیتی بود، خاطر نشان کرد: «به هیچ وجه. هیچ داوری نمی آید خودش را خراب کند. همه برای قضاوت دربی لحظه شماری می کنند لذا اعتقاد ندارم که آقای قهرمانی عمدا اشتباهی کرده باشند گرچه به نظر من او خطای نکونام روی حقیقی را که از دید من پنالتی بود نگرفت.»


اوج

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها