کد خبر: ۱۰۹۹۸۱
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
سپاهان این روزها با درخشش محمدرضا خلعتبری و محرم نویدکیا روی دور برد افتاده و شاگردان زلاتکو کرانچار خودشان را به صدر جدول نزدیک می کنند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، دراین میان بازی‌سازی فوق العاده نویدکیا در خط میانی و تحرک خلعتبری در خط حمله، تاثیر زیادی در کارهای تهاجمی سپاهان داشته و خلعتبری خودش نویدکیا را یک مهره کلیدی برای سپاهان می داند. او در مورد بازی با پیکان،وضعیت سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد.خلعتبری معتقد است که جنگ قهرمانی تا آخرین هفته ها ادامه دارد.

 

*همه می گویند سپاهان با درخشش تو و نویدکیا روی دور بُرد است؟

 

همه بازیکنان در موفقیت تیم نقش دارند و برد و باخت ها برای همه است. خوشحالم که تیم نتیجه می گیرد و این نتیجه زحمات بازیکنان و مسئولان باشگاه است.

 

*مثل اینکه با چند برد پیاپی به طور کامل از بحران خارج شدید؟

 

ما بحران خاصی در تیم نداشتیم و برد و باخت در فوتبال طبیعی است.ما دو باخت پشت سر هم دادیم ولی در ادامه وضعیت سپاهان بهتر شد و چند برد پیاپی ما را در وضعیت خوبی قرار داد. البته سه بازی مهم با فجر سپاسی، نفت و راه آهن داریم که باید آنها را ببریم تا مدعی جدی باقی بمانیم.

 

**گرفتن جای استقلال در صدر جدول سخت نیست؟

 

من قبلا هم گفتم که هدفمان گرفتن صدر جدول است و باید به این مهم برسیم. البته همه ما می دانیم که بازی سختی داریم و باید تلاش کنیم تا هر چه زودتر به صدر جدول برسیم.این یک رقابت سخت و فشرده است.

 

*تساوی در دربی هم به نفع شما شد،درست است؟

 

به هر حال استقلال امتیاز از دست داد و این برای ما مهم است. البته الان نباید به نتایج حریفان مان نگاه کنیم و مهم این است که خودمان بازی ها را ببریم. اگر خودمان ببریم و خوب امتیاز جمع کنیم دیگر نیازی نیست حواس مان به تیم های دیگر باشد.

 

*به نظر تو حق کدام تیم در دربی برد بود؟

 

نمی دانم چه بگویم ولی پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد.

 

*دیدار با استقلال در جام حذفی را چطور ارزیابی می کنی؟

 

ما هم مثل رئال مادرید و بارسلونا باید در نیمه نهایی حذفی به مصاف هم برویم! این بازی حساسیت های زیادی دارد ولی امیدوارم ما در نهایت برنده باشیم و به فینال برویم.

 

*می دانی که رئال و بارسلونا در یک ماه سه بار با هم بازی می کنند؟

 

بله، می دانم و امیدوارم بارسلونا هر سه ال کلاسیکو را ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها