کد خبر: ۱۰۹۹۶۳
زمان انتشار: ۲۳:۰۰     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری شبستان،فرانکو باره سی به دعوت باشگاه پرسپولیس بامداد پنجشنبه به تهران آمد و با حضور در محل تمرین پرسپولیس با اعضای این تیم دیدار کرد. باره سی صبح روز جمعه میزبان جمعی از خبرنگاران از جمله گزارشگران برنامه 90 بود و در خصوص مسائل مختلفی از جمله میزان آشنایی با فوتبال ایران، دربی تهران، انتخاب مسی به عنوان برترین بازیکن جهان، رونالدو، مارادونا، جاوادنه شدن شماره 6 میلان و دیگر مسائل به صحبت پرداخت.

باره سی در بخشی از مصاحبه اش با خبرنگاران گفت: چیزی که من از ایران در ذهنم ساختم با چیزی که از نزدیک دیدم تفاوت داشت. متاسفانه باید بگویم در ایتالیا فقط به سیاست می پردازند و از جنگ ایران و اسرائیل می گویند. اینجا اما می بینم که مردم چقدر به فوتبال عشق می ورزند. قطعا وقتی به کشورم بازگردم از فرهنگ خوب ایرانی ها و علاقه وافرشان به فوتبال خواهم گفت.

وی سپس راهی ورزشگاه آزادی شد و پس از حضور در استودیوی شبکه سه مستقر در ورزشگاه و انجام مصاحبه زنده، به جایگاه ویژه رفت و درکنار کارلوس کی روش به تماشای دربی نشست که البته زیاد از کیفیت آن راضی نبود اما نتوانست تعجب خود از پر شدن ورزشگاه در فاصله 3 ساعت مانده به آغاز بازی پنهان کند.

حضور در برنامه تلویزیونی زاویه آخرین بخش از سفر دو روزه باره سی به تهران بود. وی دراین برنامه نیز به نکات جالبی اشاره کرد: " تماشاگران از این تساوی خوشحال نشدند، اگر یک گل زده می‌شد دربی قشنگ‌تری می‌شد. در ایتالیا مطمئنا تماشاگران برای دیدن یک بازی با‌کیفیت و مملو از تکنیک به استادیوم می‌روند. باید در چنین بازی‌هایی که تماشاگر زیادی به ورزشگاه می‌آیند تیم‌ها دست به ریسک بزنند، اما بازی امروز معمولی بود و چیز خاصی نداشت."
وی با تعجب از حضور تماشاگران دربی، در شب قیل از بازی گفت:در ایتالیا، تماشاگران حداکثر یک ساعت و نیم تا دو ساعت قبل از بازی در استادیوم حاضر می‌شوند و این رفتار تماشاگران ایرانی نشان از علاقه زیاد آنان به فوتبال است.

رئیس آکادمی باشگاه میلان، با تشکر از رویانیان برای دعوت وی به ایران گفت: فکر می‌کردم پرسپولیس چند زمین تمرین دارد و وقتی دیدم فقط یک زمین تمرین دارد، تعجب کردم. به تازگی با رویانیان آشنا شده‌ام و احتمالا در آینده با هم همکاری خواهیم داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها