کد خبر: ۱۰۹۹۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این نظر لطف رسانه‌ها است که خبری از ما نیست. اما شاید همین بی‌خبر بودن از فولاد، کمک می‌کند تا به چنین شرایطی برسیم.

به گزارش 598، حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه فولاد یکی از مدعیان قهرمانی است اما کمتر رسانه‌ای به این تیم می‌پردازد، اظهار داشت: این نظر لطف رسانه‌ها است که خبری از ما نیست. اما شاید همین بی‌خبر بودن از ما کمک می‌کند تا به چنین شرایطی برسیم. البته این مسئله هم تا یک زمانی خوب است اینکه از فولاد به عنوان مدعی قهرمانی یاد نمی‌کنند خوب نیست.

وی افزود: توقع ما این است که وقتی برای دربی این همه خبر رسانی می‌کنند حق ما ضایع نشود، هم‌زمانی برگزاری بازی با دربی هم باعث می‌شود که هواداران به ورزشگاه نیایند. به قول یکی از دوستان اگر پرسپولیس یا استقلال 15 هفته پشت سر هم نبازند همه از آنها می‌نویسند در واقع این اشکال من نیست اشکال کار رسانه‌هاست من که نمی‌توانم داد بزنم و بگویم چرا از تیم من نمی‌نویسید و تیم‌های دیگر هم باید بدانند که همه راه موفقیت از راه دعوا جنجال نیست.

سرمربی فولاد در خصوص بازی این هفته مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بچه‌ها خوشبختانه شرایط خوبی دارند و دوست داریم که مقابل پرسپولیس دست پر برگردیم. اصلاً نا امید نیستیم چون توانایی‌های خود را در بازی با تیم‌های دیگر مثل سپاهان، تراکتورسازی و استقلال نشان داده‌ایم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تیم‌هایی که بعد از دربی با پرسپولیس و استقلال بازی دارند خوش‌شانس هستند، گفت: من معتقد نیستم که زمان خوبی به پرسپولیس خورده‌ایم. وقتی تیمی مجموعه‌ای از بازیکنان ملی‌پوش را دارد همیشه باکیفیت است. در دربی هم که اتفاق خاصی نیفتاد، همان نتیجه‌ای که دل‌شان می‌خواست گرفتند، بنابراین اکنون نه خیلی مغرورند نه ناامید. دربی مساوی شد و امتیازها تقسیم شد. ما باید قبول کنیم که پرسپولیس و استقلال به نوعی تیم ملی ما هستند اما حساسیت‌های قبل از بازی باعث شد که بازیکنان استرس داشته باشند.

فرکی با بیان اینکه هیچ جای دنیا دربی اینطور برگزار نمی‌شود ادامه داد: یک بار تصمیم می‌گیرند که بازیکنان برای هم کری نخوانند و یک بار هم از چند روز قبل دربی برای هم حاشیه‌سازی می‌کنند و به قدری تمرکز روی مسائل حاشیه‌ای می‌رود که بازیکنان تمرکزی برای خود مسابقه ندارند و همه اینها به دلیل فقر فرهنگی است که در فوتبال ما وجود دارد.

حسین فرکی در ادامه این گفت‌وگو در خصوص خداحافظی مهدی رحمتی از تیم ملی اظهار داشت: من از این اتفاق متأسف هستم و بروز چنین مسئله‌ای را بی‌ارتباط با مسئولان فوتبال نمی‌بینیم. وقتی تیم ملی سرپرست و بزرگتر نداشته باشد، انتظار هر چیزی را باید داشت. در یک تیم همه چیز به سرمربی و تمرین ختم نمی‌شود برای موفقیت ابزارهایی لازم است و متأسفانه وقتی بزرگی در یک تیم نباشد صدای همه در می‌آید و هیچ جای دنیا هم چنین چیزی نیست.

وی افزود: وقتی بی‌ثباتی پیش می‌آید بازیکنی مثل مهدی رحمتی یا هر بازیکن دیگری باید حرف دل خود را پیش چه کسی بزند، اگر دو بازیکن با هم مشکل داشته باشند چه کسی باید این مشکل را حل کند. این مسأله باید ریشه‌یابی شود، هیچ بازیکنی دوست ندارد در تیم ملی نباشد. مهدی رحمتی که به اعتقاد من یکی از بازیکنان با اخلاق و شایسته فوتبال است چرا باید به این مرز برسد که چنین تصمیمی بگیرد.

فرکی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور دانیال داوری می‌تواند به فوتبال ما کمک کند یا خیر گفت: ضمن احترام و ارزشی که برای بازیکنان خارج از ایران دارم باید بگویم که این کار بی‌فایده است، فوتبال مثل ورزش کشتی نیست و تیم باید با هم هماهنگ باشند. آیا این تضمین وجود دارد که اگر داوری بیاید تیم ملی به جام جهانی برود؟ اگر شکست خوردیم چه می‌شود؟ اینکه چه زمانی حضور چنین بازیکنی درست است، چه کسی باید تحلیل کند. دروازه‌بان تیم ملی یکی از عوامل مهم موفقیت است. بهتر است که این قضیه حل شود. من سید را می‌شناسم او باید دروازه‌بان اول تیم ملی باشد. رحمتی برای تیم ملی کم زحمت نکشیده است. وقتی رحمتی چنین تصمیمی می‌گیرد نشان می‌دهد رفاقت تیم ملی ما مشکل دارد و این به ضرر فوتبال ماست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها