کد خبر: ۱۰۹۹۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
خلعتبری:
خیلی جا‌ها می‌توانستم مغرور‌تر باشم و خودم گل بزنم اما خدا را شاهد می‌گیرم که مهم نیست من گل بزنم یا بازیکنی دیگر از سپاهان.

سايت گل- این روز‌ها محمدرضا خلعتبری در ترکیب سپاهان می‌درخشد و دوران خوبی را سپری می‌کند. خلعتبری درباره بازی سپاهان- فجر که قرار است در شیراز برگزار شود می‌گوید: «شرایط تیم ما عالی است. البته فجر هم تیم قدرتمندی محسوب می‌شود که این فصل نتایج قابل توجهی کسب کرده. آن‌ها به بازی روی چمن مصنوعی عادت دارند و همین کار ما را سخت می‌کند.

مهاجم سپاهان ادامه مي‌دهد: «البته برای ما فرقی ندارد که روی چمن مصنوعی بازی کنیم یا طبیعی. برای کسب ۳ امتیاز باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم و فرقی نکند که روی چه چمنی بازی می‌کنیم. این را هم می‌گویم که بازی روی چمن مصنوعی شرایط خاص خودش را دارد. با اینکه حافظیه آماده شده اما فجری‌ها به دلیل عادت به بازی روی چمن مصنوعی در دستغیب بازی می‌کنند. آن‌ها در چمن مصنوعی نتیجه گرفته‌اند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند در این ورزشگاه از ما میزبانی کنند.»

خلعتبری در ادامه می‌گوید: «هنوز روی چمن مصنوعی شیراز بازی نکرده‌ام اما می‌گویند مثل موکت است و بازی روی آن سخت است. ما باید برنده باشیم، شرایط جدولی ما اجازه نمی‌دهد دنبال راهی جز پیروزی باشیم. باید تمام توانمان را بگذاریم روی شکست فجر. کرانچار هم گفت حق اشتباه ندارید و باید از تمام بازی‌ها که حکم فینال را دارند ۳ امتیاز را بگیریم.»

خلعتبری با گل‌هایی که در هفته‌های اخیر به ثمر رسانده ۸ گله و به صدر جدول گلزنان نزدیک‌تر شده. آیا او به آقای گلی هم فکر می‌کند؟ خلعتبری می‌گوید: «مگر می‌شود به آقای گلی فکر نکنم؟ اما تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان انجام می‌دهم. خیلی جا‌ها می‌توانستم مغرور‌تر باشم و خودم گل بزنم اما خدا را شاهد می‌گیرم که مهم نیست من گل بزنم یا بازیکنی دیگر از سپاهان. من در سپاهان فوروارد بازی می‌کنم و وظیفه‌ام گل زدن است. هواداران، کادر فنی و بازیکنان از من انتظار دارند که گل بزنم و من هم تلاشم را اول برای موفقیت سپاهان و بعد برای گلزنی انجام می‌دهم.»

خلعتبری درباره خداحافظی رحمتی از تیم ملی می‌گوید: «من از این موضوع و دلایل مهدی رحمتی خبر ندارم. نمی‌دانم چرا خداحافظی کرده و ترجیح داده فعلا در تیم ملی بازی نکند. در تماسی هم که با او داشتم چیزی به من نگفت و از دلیل خداحافظی‌اش حرفی نزد. بالاخره رحمتی زحمات بسیاری برای تیم ملی کشیده و شاید حالا مشکلاتی دارد که نمی‌تواند برای تیم ملی بازی کند. اگر پرونده مهدی رحمتی را نگاه کنید می‌بینید که او گلر بزرگی است.»

خلعتبري اميدوار است رحمتي با حل مشكلاتش دوباره به تيم ملي برگردد: «به نظر من استقلال موفقیت فعلی را مدیون رحمتی است. او درون دروازه خیلی خوب کار می‌کند و به تیم اعتماد به نفس می‌دهد. البته کي‌روش هم یک مربی حرفه‌ای و منطقی است و من به شخصه امیدوارم مشکلات برطرف شود و رحمتی به تیم ملی برگردد. تیم ملی برای حضوری قدرتمند در جام ملت‌ها به تجربه رحمتی خیلی احتیاج دارد.»

اگر رحمتی برنگردد چه کسی می‌تواند جانشین او باشد؟ خلعتبری می‌گوید: «به نظر من گردان بهترین گزینه برای جانشینی رحمتی است. شهاب از وقتی به سپاهان آمده از این رو به آن رو شده و بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته. ضمن اینکه رحمان احمدی و حسن رودباریان هم فوق‌العاده هستند. اما باز هم می‌گویم امیدوارم رحمتی به تیم ملی برگردد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها