کد خبر: ۱۰۹۹۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
به عبارت دیگر اگر یحیی از ابتدای فصل هدایت پرسپولیس را برعهده می‌گرفت و با همین روند لیگ امتیاز می‌گرفت پرسپولیس حداقل در حال حاضر ۳۹ امتیاز داشت

سايت گل- اگر یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، این تیم می‌توانست الان در رده پنجم جدول رده‌بندی باشد.

پرسپولیس با دیپورت مانوئل ژوزه و قرار دادن سکان هدایت تیم در دستان یحیی گل‌محمدی، جلوی ضرر را هرچند دیرهنگام گرفت تا دوران قابل قبولی را با سرمربیگری مدافع اسبق خود سپری کند.

یحیی از وقتی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته طی ۵ بازی این تیم در نیم‌فصل دوم موفق شده ۲ برد و ۳ تساوی به دست آورده و ۹ امتیاز کسب کند، در حالی که ژوزه در برابر همین حریفان و در ۵ بازی تنها ۴ امتیاز کسب کرده بود. آن هم در حالی که در خانه به فجرسپاسی و صبای قم باخته بود ولی تیم یحیی در خانه این دو تیم ۴ امتیاز به دست آورده است.

البته این مورد به غیر از بازی‌های جام حذفی است که قرمز‌ها با هدایت گل‌محمدی موفق شدند ملوان را ۶- صفر و نفت تهران را ۴- ۱ درهم کوبیدند و با اقتدار به یک‌چهارم نهايی راه یافته‌اند.

به عبارت دیگر اگر یحیی از ابتدای فصل هدایت پرسپولیس را برعهده می‌گرفت و با همین روند لیگ امتیاز می‌گرفت پرسپولیس حداقل در حال حاضر ۳۹ امتیاز داشت و با یک بازی کمتر فقط با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رده پنجم جدول قرار داشت. البته این فقط جنبه امتیازی و ورزشی قضیه است و در صورت حضور یحیی روی نیمکت این تیم از ابتدای فصل، این باشگاه حداقل یکی- دو میلیارد ناقابل بابت نپرداختن به مانوئل ژوزه صرفه‌جویی می‌کرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها