کد خبر: ۱۰۹۸۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد:
گل‌صنم‌لو زیر پا نهادن قانون توسط مدعیان قانون‌مداری در فتنه 88 را بارز خواند و گفت: کوتاهی در برابر اقدامات چنین افرادی خیانت به ملت است.

سعید گل‌صنم‌لو، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، درباره اظهار نظرهای اخیر اصلاح‌طلبان بر لزوم سعه صدر اصولگرایان گفت: بد نیست که آقایان نگاهی به وقایع سال 88 بیندازند. امام صادق(ع) می‌فرمایند: مردم را با عمل به کار خوب و نیکو دعوت کنید. آیا این افراد به این فرموده امام صادق(ع) عمل کرده‌اند؟

وی با بیان اینکه افراد دخیل در فتنه 88 هیچ ارزشی برای مردم قائل نشدند، افزود: آن‌ها حقی نداشتند و حقی اضافی و بزرگتر از واقعیت مطالبه می‌کردند. آنان قصد براندازی نظام را داشتند که این از مقوله سیاست فاصله می‌گیرد. به نظر بنده کوتاهی در برابر چنین افرادی خیانت به مردم و ملت است.

گل‌صنم‌لو ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات را غیر قابل قبول دانست.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد زیر پا نهادن قانون توسط مدعیان قانون‌مداری را در انتخابات 88 بارز خواند و متذکر شد: مقام معظم رهبری از این آقایان خواست تا به شورای نگهبان مراجعه کنند و از طریق قانون مطالبات خود را مطرح کنند. اما این آقایان که با داعیه اجرای قانون و مقابله با قانون‌گریزی دولت وارد عرصه انتخابات شده بودند خود قانون را زیر پا گذاشتند.

وی درباره سخنان اصلاح‌طلبان درباره منافع ملی یادآور شد: منافع ملی در عرصه سیاست در راستای اصولی است که مردم می‌پذیرند و مردم تا پای جان از آن حمایت می‌کنند. اصولی مانند ولایت فقیه، انقلاب و اصل جمهوری اسلامی. که ما باید در این قالب منفعت ملی را تعریف کنیم. در حالی‌که بسیاری از این آقایان که در وقایع سال 78 خود در سیستم دولتی بودند، حق هسته‌ای ایران را که جزء منافع ملی محسوب می‌شود تعلیق کردند.

وی ادامه داد: انتخابات 88 که با حضور پرشور مردم همراه بود می‌توانست اتفاقی مبارک باشد که ایران را به عنوان کشوری با حمایت مردمی در جهان نشان دهد. اما اعتراضات بی‌مورد این آقایان این وجهه ملی را مخدوش کرد.

گل‌صنم‌لو، در مورد جبران خسارات وارده به کشور درسال 88 در پایان گفت: این خسارات از جنبه مادی قابل جبران است. اما به خاطر فرصتی که از دست دادیم بسیار سخت قابل جبران است. همچنین از لحاظ معنوی قلب مردم جریحه‌دار شد و خون شهدا و آرمان‌‌های امام راحل (ره) نادیده گرفته شد، اینها اتفاقاتی است که تاریخ فراموش نمی‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها