کد خبر: ۱۰۹۸۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «پرداختن به این دربی آن هم در این حد، بی معنی بود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ قاسم دهنوی درباره برگزاری بازی تراکتورسازی مقابل ذوب آهن یک روز قبل از استقلال و تکرار این مساله در هفته های قبل اظهارداشت: «بالاخره برنامه هایی است که فدراسیون می چیند و نمی شود کاری کرد اما وقتی دو تیم در کورس قهرمانی هستند باید بازی هایشان در یک روز برگزار شود. 10 هفته ما روز قبل از استقلال بازی کردیم حالا 10 بازی هم آنها پس از ما بازی کنند. شاید اگر ما بازی با ذوب آهن را برده بودیم استقلال هم اینقدر دربی را آسان نمی گرفت که همه خوابشان ببرد.»


وی درباره خوشحالی پس از گل محسن مسلمان گفت: «راستش را بخواهید من چیز خاصی از محسن ندیدم. او بازیکنی نیست که بخواهد جو ورزشگاه را علیه خود کند. از طرفی هم هواداران ما بی جهت به کسی واکنش نشان نمی دهند اما باز هم می گویم فقط دیدم مسلمان در آغوش کاظمی رفت.»


دهنوی در پاسخ به اینکه آیا دربی پایتخت ارزشش را داشت تا تمام بازی های هفته بیست و دوم را تحت الشعاع قرار دهد؟ افزود: «این هم یکی دیگر از مشکلات فوتبال ما است، این دو تیم عزیز کرده مسئولین هستند. حالا برای استقلال که صدر جدول است تبلیغ کردند می ارزید اما اگر پرسپولیس دربی را هم می برد نهایتا نهم جدول می شد. در مجموع پرداختن به این دربی آن هم در این حد، بی معنی بود.»


وی درباره دربی 76 گفت: «دیروز یک بازی سرد و کسل کننده را از دو تیم دیدم به طوری که بین دو نیمه خوابم برد و به همسرم گفتم من را برای نیمه دوم بیدار نکن.»


هافبک تیم تراکتور سازی درباره اظهارات تونی که گفته است کاش هر دو تیم در دربی بازنده می شدند تا به نفع ما تمام شود عنوان کرد: «وقتی مصاحبه او را دیدم خنده ام گرفت. شاید او فکر می کرده که استقلال و پرسپولیس با دو تیم دیگر بازی دارند! در کل تونی آدم شوخی است و این هم از مزاح های او بوده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها