کد خبر: ۱۰۹۷۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
پيشكسوت باشگاه ميلان ايتاليا در خصوص سرمربي تيم ملي ايران گفت: «نمی‌توانم کلمه بدی را به کار ببرم تا کسی را ناراحت کنم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ فرانكو باره‌سي به عنوان ميهمان ويژه باشگاه پرسپوليس در داربي تهران، اين مسابقه را در كنار كارلوس‌ كي‌روش در جايگاه ويژه تماشا كرد. شنيدن حرف‌هاي او درباره فوتبال ايران و به‌خصوص سرمربي پرتغالي تيم ملي خالي از لطف نيست.


فرانکو باره‌سی پس از مذاکرات با مقام‌های پرسپولیس در حوزه‌های مختلف و تماشای دربی تهران، ساعت پنج بامداد امروز با پرواز تهران - رم و در حالی که حمید استیلی و امیر مشیری سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه وی را بدرقه می‌کردند، ایران را به قصد ایتالیا ترک کرد.


باره‌سي كه روز گذشته و قبل از برگزاري دربي در يكي از هتل‌هاي تهران پذيراي خبرنگاران بود در پاسخ به سؤالي در مورد كارلوس كي‌روش و عملكرد اين مربي پرتغالي در تيم ملي فوتبال ايران گفت: «کی‌روش تجربه بین‌المللی بزرگی در فوتبال دارد. از لحاظ شخصیتی او را نمی‌شناسم ولی وی مربی کاملا حرفه‌ای است و به نظرم کی‌روش می‌خواهد بهترین کار را در ایران ارائه دهد.»


وی در مورد اين که هیچ‌گاه کی‌روش به عنوان نفر اول در هدایت تیم‌ها موفق نبوده است، عنوان کرد: «نمی‌توانم کلمه بدی را به کار ببرم تا کسی را ناراحت کنم. نمی‌دانم شرایط وی در فوتبال ایران چگونه است و چه امکاناتی دارد. هر مربی استراتژی خاص خودش را دارد و ابزاری که در اختیارش قرار می‌گیرد مهم است. امیدوارم کی‌روش با تیم ملی ایران موفق باشد.»


باره‌سي در حالي اين صحبت‌ها را مطرح كرد كه به گفته يكي از منابع نزديك به باشگاه پرسپوليس، او حضور كي‌روش در فوتبال ايران را بي‌فايده قلمداد كرده و به طور ضمني عنوان كرده است كه كي‌روش به هيچ وجه به كار فوتبال ايران نمي‌آيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها