کد خبر: ۱۰۹۷۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
با اینکه مشکلات بسیار زیادی مابین کی روش سرمربی تیم ملی و مهدی رحمتی ایجاد شده است و این دروازه بان از تیم ملی خداحافظی کرده و اعلام داشت مشکلات ایجاد شده در تیم ملی وی را از این تیم دور کرده است و باعث این شد که رحمتی از تیم ایران در آستانه انجام بازی های مهم کناره گیری کند.
 
 براساس این گزارش این در حالی است که عنوان شده مسئولان در فدراسیون براین موضوع رضایت ندارند و حتی اعلام کردند مهدی رحمتی هر چه سریعتر به جایگاه قبلی خود باز می گردد و می تواند تیم ملی را همراهی کند.

گفتنی است، این دروازه بان با شرایطی رو به رو شده است که سرمربی تیم ملی نسبت به عملکردش واکنش نشان داده است و قرار به این شده که وی از یک دروازه بان دیگر تیم ملی استفاده و بهره ببرد و در این خصوص صحبتهایی عنوان شده است که عامل و باعث دلخوری رحمتی از کی روش، اعضای تیم ملی است.
 
 
 شایان ذکر است، مسئولین تیم ملی و فدراسیون مدعی شدند که در این خصوص اقدامات لازم را انجام می دهند زیرا نمی خواهند این دروازه بان را از دست بدهند زیرا معتقدند که تیم ملی ایران در آستانه حضور در جام جهانی به این بازیکن نیاز دارد تا بتواند بازی های پیش رو را به اتمام رسانده و راهی جام جهانی شود.

این در حالی است که کی روش نظری متفاوت دارد و معتقد است بازیکنی که به هر دلیلی از تیم کناره گیری می کند نمی تواند جایی در تیم ملی داشته باشد و هیچ راه برگشتی باقی نمی ماند زیرا وی درخواست جدایی کرده است و هیچ اجباری در کار نیست.

اعلام شده است که نام رحمتی در فهرست تیم ملی است و مسئولین در فدراسیون نام وی را از فهرست خط نزدند و این حضور به قوت خود باقی است و رحمتی باید به تیم ملی بازگردد.

این در حالی است که دروازه بان تیم استقلال قصد دارد در تیم استقلال تمرکز کند و به مسائل دیگر فکر نمی کند تا اینکه به اوضاع وی رسیدگی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها